vineri, 6 iulie 2012

Outfit of the day: Perfect Summer Look






EN: 

When I want a comfy summer time outfit, I always go for a top-shorts combination. There you have it, the perfect casual result! This top and these boots are among my favourites this season. Have a relaxing week-end!

Top: local store; Shorts: local store; Boots: New Yorker; Bag: Accessorize; Bracelets: Stradivarius

RO:

Cand imi doresc o tinuta confortabila de vara, aleg intotdeauna o combinatie top- pantaloni scurti. Iata cum puteti obtine rezultatul casual perfect. Topul si ghetutele purtate aici sunt printre favoritele mele in acest sezon. Sa aveti un sfarsit de saptamana relaxant!

Top: magazin local; Pantaloni scurti: magazin local; Ghetute: New Yorker; Geanta: Accessorize; Bratari: Stradivarius

5 comentarii:

  1. Sunt superbe ghetele! Am fost ieri in New Yorker dar nu le-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Le-am cumparat undeva pe la finalul lunii mai. Nu am mai vazut nici eu modelul acesta din pacate. Aveau si varianta pe gri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ca mi-ai zis. Credeam ca sunt cumparate mai recent. Imi pare rau ca nu le-am vazut cand erau in magazin, sunt extrem de frumoase. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere!Daca mai vad ceva asemanator pe undeva te anunt. Vezi ca ti-am scris pe adresa de contact de pe blogul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Imi verific acum mailul.

    RăspundețiȘtergere