luni, 27 august 2012

Liebster Blog Award (RO)


Am primit acest tag de la Andreea, careia ii multumesc ca s-a gandit la mine.
Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
1.     
11 lucruri despre mine:
1.      Am practicat handbal de performanta vreme de 9 ani.
2.      Inot foarte bine.
3.      Nu sunt de acord cu expunerea excesiva a vietii personale pe site-urile de socializare.
4.    Imi doresc sa vizitez Spania-orasul Barcelona, Elvetia, Danemarca, Japonia, China si Cuba. 
Lista e lunga, insa am incercat sa prioritizez
5.      Imi plac mult animalele, le-as lua pe toate acasa.
6.      Am un motanel, pe nume Toto
7.      Imi plac mult cerceii, ceasurile si ochelarii de soare. Mi-as achizitiona tot timpul, pe diferite modele.
8.      Am inceput sa scriu pe acest blog de aproximativ trei luni, insa citeam constant bloguri de peste doi ani.
9.      Anotimpul meu preferat este primavara, nu suport frigul sau caldura excesiva.
10.  Nu suport lipsa de respect, minciuna, prostia, prefacatoria si linguseala. Din pacate, toate sunt omniprezente in societate in ziua de astazi.
11. Am rau de masina (se manifesta doar atunci cand nu conduc eu).

Intrebarile Andreei si raspunsurile mele:

1. Care este magazinul tau preferat? (de haine)
2. Top 3 seriale/filme preferate
3. Care e modalitatea ta preferata de relaxare?
4. Ti-ai dori sa locuiesti in alta tara? Daca da, in ce tara?
5. Care e primul blog pe care l-ai citit?
6. Cate din persoanele apropiate stiu ca ai blog?
7. Care este accesoriul tau preferat?
8. Care este melodia pe care ai putea sa o asculti la nesfarsit?
9. Care este actorul/actrita ta preferata?
10. Ce tip de postari preferi sa citesti pe bloguri?
11. Care e fondul de ten preferat?

1. Promod- imi plac mult hainele, incaltamintea si accesoriile comercializate de acest magazin, mi se par deosebite.
2. Nu sunt un mare fan seriale, dintotdeauna am preferat filmele de lung metraj. Filmul meu preferat este Devil’s Advocate. Pentru locurile doi si trei, imi este destul de dificil sa ierarhizez. Sa spunem The Recruit si The Patriot.
3. Vizionarea unui film bun si inotul.
4.  Da. In Regatul Unit sau Italia.
5. Dintre blogurile de beauty a fost Special Koko in vara 2010, insa citeam bloguri pe diverse alte teme de cativa ani buni.
6. Destul de putini, nu l-am popularizat prea mult printre cunoscuti. Sa zicem 20-25.
7. Cerceii. Detin o colectie impresionanta, in continua crestere.
8. Sunt multe. Imi plac in special baladele rock. As spune What’s up- 4 Non-Blondes, Guns n' Roses- November Rain, Don't cry si altele. Imi este greu sa ma opresc doar la una.
9. Dintre “grei”, imi plac Al Pacino si Robert de Niro, iar din generatia mai tanara, Christian Bale. Actrita mea preferata este Charlize Theron, nu a existat aparitie a ei care sa nu imi placa. Mi se pare intruchiparea frumusetii si a feminitatii.
10. Pe blogurile de beauty apreciez in special postarile tip outfit of the day, insa citesc in paralel bloguri pe teme variate si imi plac postarile care dezbat diverse aspecte din viata cotidiana.
11. L’Oreal Accord Parfait, insa vara aceasta am lasat deoparte fondul de ten, in favoarea BB Cream Garnier.
Intrebarile mele:

1.      Care este orasul tau preferat si de ce (din tara si/sau din strainatate)?
2.      Care este cel mai mare succes al tau/lucrul de care esti cel mai mandra?
3.      Ce preferi, muntele sau marea?
4.      Iti plac animalele? Ai vreunul?
5.      Care sunt cele trei lucruri pe care le-ai lua cu tine pe o insula pustie?
6.      Ai un style icon?
7.      Care este piesa preferata din garderoba ta?
8.      Care sunt cele trei produse de make-up la care nu renunti atunci cand timpul te preseaza?
9.      Numeste marca ta de cosmetice preferata.
10.  Care este stilul vestimentar care te defineste?
11.  Care este filmul de animatie favorit?

Dau tag-ul mai departe urmatoarelor bloguri:


 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut tagul. Si mie imi place melodia What’s up- 4 Non-Blondes.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mi-a facut placere sa-l fac. Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere