miercuri, 12 septembrie 2012

A MidSummer Night’s Dream


EN:
I’ve been wanting to take some professional photos for a long time and this summer I finally had the opportunity to see my wish fulfilled. The scenery inspired me with the title of this post, ‘A Midsummer Night’s Dream’, due to the fading colors of the sunset, the moon and the lake. The place looks like a small paradisiac getaway from urban chaos, a combination of fantasy and reality.
You had seen the dress before in this post, but these pictures better captured its beauty. The accessories and shoes add a touch of color and help complete the romantic look.

Wearing: Dress: Bershka; Shoes: New Look; Clutch: Accessorize; Earrings and Necklace: Accessorize; Bracelet: Stradivarius

Stay tuned, as soon I will be showing you pictures with the second outfit I wore.

RO:
            Imi doream o sedinta foto profesionala de mult timp, iar vara aceasta am avut, in sfarsit, ocazia de a-mi realiza aceasta dorinta. Peisajul mi-a inspirat titlul acestei postari, “Visul unei nopti de vara”, datorita culorilor stinse ale apusului, a lunii si a lacului din vecinatate. Imprejurimile dau aparenta unui mic refugiu paradisiac, departe de haosul urban, la limita dintre fantezie si realitate.
            Ati mai vazut rochia recent, in aceasta postare, insa consider ca aceste fotografii ii redau mai bine frumusetea. Accesoriile si sandalele adauga o pata de culoare si completeaza aerul romantic al tinutei.
            Fotografiile au fost realizate de catre Creative Photo Design.

         Rochie: Bershka; Sandale: New Look; Clutch: Accessorize; Cercei si colier: Accessorize; Bratara: Stradivarius

Urmeaza in curand  fotografiile cu cea de-a doua tinuta, asa ca stati pe-aproape.

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

14 comentarii:

  1. Sunt intr-adevar superbe pozele, in penultima mi se pare ca ai iesit sublim, e preferata mea... :)
    Esti foarte frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Simona! Imi doresc sa repet experienta in viitorul apropiat. Te pup!

      Ștergere
  2. draga mea,te rog sa zambesti,pari asa mereu trista.pupppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Vezi postarea precedenta, cred ca acolo zambesc mai mult. Asta e "mina mea serioasa". Zambesc in realitate. Te pup!

      Ștergere
  3. Arata frumos pozele noaptea, eu nu am incercat niciodata..bine..nu am nici blitz bun :D Super sandaleleeee! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici ale mele nu ies asa noaptea, trebuie aparat profi. Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce poze frumoase, love the way the sky looks:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Maria! Me too! :) Mai am o serie de fotografii facute mai pe lumina,care surprind prima parte a apusului, le voi posta curand.

      Ștergere
  6. frumoase pozele..cele de la final imi plac mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mie mi-au placut mai ales cele portret. :*

      Ștergere
  7. Pretty :D iti sta foarte bine in alb.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe pozele, iti sta grozav in tinute feminine!

    kiss

    RăspundețiȘtergere