marți, 25 septembrie 2012

Simplicity



EN:
One thing I adore about this outfit is it’s simplicity. A light blazer and black thighs. I felt beyond comfortable wearing it, which is a must when you go shopping like I did. This outfit can be easily worn with flats or heels, depending on your needs and the occasion. 

Wearing: Blazer: Franco Ferri; Thighs, Bracelet: Stradivarius; Blouse: Atmosphere; Loafers: Debenhams; Necklace: Oysho

RO:
Un lucru pe care il ador la aceasta tinuta este simplitatea sa. Un blazer subtire si colanti negri. M-am simtit mai mult decat confortabil purtand-o, lucru de apreciat, mai ales ca am mers la cumparaturi. Puteti asorta aceasta tinuta cu balerini sau tocuri, in functie de ocazie si de rezultatul dorit: mai elegant sau mai casual.

Blazer: Franco Ferri; Colanti, bratara: Stradivarius; Bluza: Atmosphere; Balerini: Debenhams; Colier: Oysho
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta, imi place fiecare piesa in parte, te prinde stilul acesta foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu sunt fan blazere, sper ca vremea sa imi permita sa le port cat mai mult toamna aceasta :)

      Ștergere
  2. E dragut outfit-ul. Imi place mult bluza :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare foarte lejera tinuta :D imi place blazerul, am si eu pe culoarea asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E foarte versatil si usor de asortat.:)

      Ștergere