luni, 1 octombrie 2012

Black& White Striped Dress



EN:
I love black& white stripes and this dress is the perfect illustration of this sailor-like pattern. For chilly evenings, wear it with a denim jacket and boots or biker boots, just like I did.

Wearing: Dress: Stradivarius; Jacket: Motor; Boots: New Yorker; Bag: Accessorize

RO:
Imi place foarte mult combinatia de dungi alb-negru, iar aceasta rochie este ilustrarea perfecta a acestui model marinaresc. Pentru seri racoroase, poate fi purtata cu o geaca din denim si ghetute sau bocanci tip biker.

Rochie: Stradivarius; Geaca: Motor;Ghete: New Yorker; Geanta: Accessorize
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

6 comentarii:

  1. Draguta tinuta! Cred ca ti-am mai spus, imi plac enorm de mult ghetele! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place muult tinuta, iar ghetutele sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut si eu una ( rochita ), nu stiu ce am facut cu ea...inca ii duc dorul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ai motiv sa achizitionezi una noua :)

      Ștergere