duminică, 14 octombrie 2012

DIY: Owl Necklace

EN:

I had been looking for the perfect owl necklace for a while, which is what gave me the idea of this do-it-yourself project when I saw this lovely owl pendant in an accessories store. I immediately bought a plastic chain and a metal ring to hang it by and in less than five minutes came up with the result in the pictures below. Considering the fact that the overall cost was a little over a euro, I would say that it was a great deal. What do you think?

RO:
            Eram in cautarea colierului cu bufnita perfect de ceva vreme, lucru care mi-a dat idea acestui proiect do-it-yourself in clipa cand am gasit acest pandantiv intr-un magazin de accesorii. Am achizitionat imediat in colier de plastic si un inel metalic, de care sa prind pandantivul si, in mai putin de 5 minute, am realizat colierul din fotografiile de mai jos. Luand in considerare faptul ca pretul total a fost in jur de 5 RON, as spune ca am facut o mica afacere. Voi ce credeti?
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

2 comentarii:

  1. Multumesc! Tocmai am terminat un alt colier, va fi subiectul unei postari viitoare. :)

    RăspundețiȘtergere