miercuri, 21 noiembrie 2012

Flare Jeans



EN:
Flare jeans are among my favorite jeans models, simply because they do the most for your figure. They elongate the legs, while flattering your waist. You legs will seem interminable, especially of you are tall and/or are wearing heels or platforms. I wasn’t wearing heels for this outfit, as it was meant to be extremely comfortable, but I will definitely be showing you a combination of the flare jeans with heels in the near future.

Wearing: Jeans: Mango; Top: New Look; cardigan: Peacocks; Boots: New Yorker; Bag: Random
RO:
            Blugii evazati se numara printre modelele mele preferate, pentru ca au un efect extraordinar asupra siluetei: alungesc picioarele si subliniaza talia. Picioarele vor parea interminabile, mai ales daca sunteti inalte si/sau purtati tocuri sau platforme. In aceste fotografii, eu nu port tocuri, deoarece imi doream ceva extrem de confortabil, insa va voi arata cu siguranta o combinatie de blugi evazati cu tocuri in viitorul apropiat.

Jeans: Mango; Top: New Look; Cardigan: Peacocks; Ghete: New Yorker; Geanta: Random

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.


6 comentarii:

  1. Oh, ador tipul asta de blugi!! De cand caut si eu..
    Da, pictorialul cu Penelope este fantastic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am cautat ceva pana sa-i gasesc. Mi-am propus sa-i port mai des sezonul asta. :*

      Ștergere
  2. Si mie imi plac, dar asa cum ai spus si tu, nu-i gasesti prea usor.

    RăspundețiȘtergere
  3. love your jeans! de cand caut asa model,dar tu esti inalta si iti vine bine lungimea. te pup,foarte reusita tinuta

    RăspundețiȘtergere