duminică, 25 noiembrie 2012

Playful



RO:
Another one of my comfortable week-end outfits. I added a playful note to it with the bow headband. What do you think of it?
Wearing: Vest: Stradivarius; Trousers: Promod; Blouse: Peacocks; Boots: Deichmann; Bag: Random; Headband: Accessorize

EN:
Inca una dintre tinutele mele confortabile de final de saptamana. I-am adaugat o nota jucausa, cu ajutorul bentitei cu funda. Cum vi se pare?
Vesta: Stradivarius; Pantaloni: Promod; Bluza: Peacocks; Ghete: Deichmann; Geanta: Random; Bentita: Accessorize

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.


12 comentarii:

  1. Ah, ce-mi place vestuta! <3 Am gasit anul trecut si de prostuta ce-am fost nu am cumparat-o, iar doua zile mai tarziu n-am mai gasit pe nicaieri. Nici anul asta n-am reusit sa ma gasesc..
    E foarte simpatica bentita :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Eu caut o vestuta de fas cu gluga din material textil. La fel ca tine, am vazut una anul trecut, insa la New Yorker, am ezitat sa o iau, apoi disparuse. Acum nu mai gasesc nicaieri. Te pup!

      Ștergere
  2. Draguta, calduroasa si confortabila! :)
    Si eu imi doresc o vestuta in genul acesta de vreo doi ani si tot nu am reusit sa-mi iau.
    Esti dulce cu fundita in par! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, si foarte versatila. Multumesc, te pup!

      Ștergere
  3. de la geaca subtire eu trec la cea groasa, din pacate nu pot purta veste.
    draguta si comoda tinuta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O poti purta pe sub geaca, e foarte calduroasa! Multumesc! :*

      Ștergere
  4. I just discover your blog on Chictopia and I really love it! Adore your fur vest!
    Following you on GFC and Bloglovin!

    Kisses, Lucy:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Lucy, glad you like it! I will check out yours! ;)

      Ștergere
  5. esti o dragutza
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere