sâmbătă, 24 noiembrie 2012

The Vow



EN:
Directed by: Michael Sucsy
Cast: Rachel McAdams, Channing Tatum, Sam Neill, Jessica Lange
Plot: A newlywed couple recovers from a car accident that puts her in a coma. When Paige (Rachel McAdams) wakes up with severe memory loss, her husband Leo (Channing Tatum) strives to win her heart again.
My opinion: Despite the many cliches, the movie is an earnest and occasionally touching romantic drama with an emphasis on the idea of true love. I was a bit disappointed by Rachel McAdams’s performance and lack of chemistry between the two leading characters.

RO:
Regizor: Michael Sucsy
Distributie: Rachel McAdams, Channing Tatum, Sam Neill, Jessica Lange
Actiune: Un cuplu proaspat casatorit isi revine dupa un accident de masina, in urma caruia ea intra in coma. Cand Paige (Rachel McAdams) se trezeste suferind de pierderi severe de memorie, sotul ei, Leo (Channing Tatum), se straduieste sa o recucereasca.
Parerea mea: In ciuda multelor clisee, filmul este o drama romantica serioasa si pe alocuri chiar impresionanta, care subliniaza ideea de dragoste adevarata. Am fost putin dezamagita de interpretarea lui Rachel McAdams si de lipsa de chimie dintre cei doi actori principali.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

4 comentarii:

  1. eu nu am luat-o ca pe o lipsa de chimie intre cei doi, cred ca rolul a fost de asa natura.
    mi-a placut extrem de mult!
    P.S:
    imi place peria, multumesc din nou, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auzisem cum ca ar fi oarecum similar cu The Notebook si aveam asteptari mari in sensul asta, pentru ca The Notebook este un film foarte bun. Comparativ cu chimia dintre protagonisti de acolo, mi s-a parut ca Channing Tatum si Rachel McAdams nu s-au potrivit aici. Pur si simplu nu "sareau scantei" intre ei doi. :)
      Ma bucur ca a ajuns cu bine si ca iti place. Sa o folosesti cu placere! Te pup! :*

      Ștergere
  2. Au fost povesti frumoase de dragoste. Multe filme despre ele. Dar la asta , din punctul meu de vedere, s-a gresit ceva. Ideea parca era buna. Cel putin ma asteptam la un fel de The Notebook, poate din cauza lui McAdams. Dar amandoi parca tineau locul altor actori. Mie asta mi-a inspirat. Ea era cam neverosimila. Parca imi dadea mai mult impresia unei fete care nu stie ce vrea de la viata.Nicidecum personajul pe care a incercat ea sa il joace. Iar Tatum parca nici el nu era de acolo. In Dear John mi-a placut. Deci nu ar fi ca nu stie sa joace si altceva decat rolul unui dansator. Poate ca , asa cum ai zis si tu, n-a fost chimie intre ei. Poate ca ar fi fost altfel situatia cu alti actori .Fara nicio exagerare, eu am adormit la filmul asta.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai vazut filme in care actorii pur si simplu nu se potriveau. Lucrul asta face ca scenariul sa isi piarda din credibilitate. Am vazut, pe de alta parte, filme in care actorii se potriveau si isi intrasera atat de bine in rol incat nu mi i-as fi imaginat altfel decat impreuna in viata reala. Asa, de exemplu, sunt Charlize Theron si Keanu Reeves in Devil's Advocate si Sweet November.

      Ștergere