duminică, 9 decembrie 2012

A Touch of Beauty by GOSH




EN:
Gosh is a Dennmark-based cosmetics company. They offer a vast array of make-up products, from shimmery to matte, waterproof and semi-permanent, brightly colored mascaras, liquid eyeliners, pencils and nail enamels. They also provide skincare, haircare products and fragrances. I recently received some of their products for testing and, after having tried them for a considerable while, it is finally time to share my opinion on the blog. I also made a day-time make-up look using only the below mentioned Gosh products, so you can form a more accurate opinion of what they can do. I hope you like it!




GOSH Boombastic XXL Volume Mascara- the effect of this mascara is absolutely impressive. In fact, it has become my favorite mascara lately and I got compliments on my eyelashes, too. Be careful not to apply more than two layers, though, as your lashes might get spiky if you overdose it.

GOSH Smokey Eyes Palette-02 Brown- I love this palette, it contains all of my favorite colors, both for a “to-go” look, suitable for work and for a more dramatic, going out, look.

Swatch

GOSH Velvet Touch lipsticks recently won the Bible Beauty Steal Award. They have a very creamy and soft formula, so you only need to use a small quantity for a lustrous, creamy finish. Be sure to well moisturize your lips before usage, because it has the tendency of sitting into creases or dry areas on the lips. I own shade no. 151, “Lady Luck”, a wonderful pink shade with a tone of peach, perfect both for day and night time.

GOSH Intense Eye Liner Pen-01 Black- the eyeliner is one of my favorite cosmetic products. If I have little time for make-up, I just use eyeliner and mascara for a lovely pin-up look and I am ready to go. This eyeliner is very easy to apply provides intense shine and long-lasting wear. The tip offers good control, so you can easily draw a fine or fuller line, no matter how experienced you are with eyeliners. It dries quickly, without fading or smudging.



Have you tried any Gosh products? How did you find them? You can find more details of the products here.


RO:
Gosh este o companie de cosmetice daneza, ce ofera o varietate de produse de make-up, de la sidefate la mate, waterproof si semi-permanente, mascara in culori aprinse, tusuri lichide, creioane si lacuri de unghii. Gama acopera, de asemenea, produse pentru ingrijirea pielii, a parului si parfumuri. Am primit recent cateva produse Gosh si, dupa ce le-am testat o perioada considerabila de timp, am decis sa va impartasesc parerea mea de spre ele. Am realizat, de asemenea, un look de zi utilizand doar produsele Gosh mentionate mai jos, astfel incat sa va puteti forma o parerea cat mai clara asupra a ceea ce pot face. Sper sa va placa !
GOSH Boombastic XXL Volume Mascara- efectul acestei mascara este absolut impresionant. A devenit mascara mea preferata in ultima vreme si chiar mi-a adus complimente la adresa genelor mele. Fiti atente, insa, sa nu aplicati mai mult de 2 straturi, pentru ca poate incarca/lipi genele daca este aplicata excesiv.
GOSH Smokey Eyes Palette-02 Brown- Iubesc aceasta paleta, cuprinde culorile mele favorite, potrivite atat pentru un look cuminte, adecvat unei zile de munca, cat si pentru unul mai dramatic, de seara.
Rujurile din gama GOSH Velvet Touch au castigat recent premiul Bible Beauty Steal. Ele au o formula extrem de cremoasa, astfel incat aplicarea unei cantitati mici este suficienta pentru a obtine un finish lucios si cremos. Va sfatuiesc sa va hidratati bine buzele inainte de a-l utiliza, deoarece are tendinta de a se “strange” in pliuri sau in zonele mai uscate ale buzelor. Eu detin nuanta 151, “Lady Luck”, o culoare superba, un roz cu note de piersica, potrivita pentru a fi purtata atat pe timp de zi cat si pentru a completa un machiaj de seara.
GOSH Intense Eye Liner Pen-01 Black- Eyelinerul este unul dintre produsele mele preferate in materie de cosmetice. Atunci cand nu am mult timp la dispozitie pentru machiaj, apelez doar la eyeliner si mascara pentru un look pin-up si sunt gata de plecare. Acest eyeliner este usor de aplicat, are un efect intens si durabil. Aplicatorul tip carioca usureaza aplicarea, astfel incat obtinerea unei linii subtiri sau mai groase devine extrem de usoara, indiferent de nivelul vostru de experienta in manuirea eyelinerului.Se usuca rapid, fara a-si pierde intensitatea sau a se intinde inestetic.
              Ati incercat produsele Gosh? Ce impresie v-au lasat? Gasiti mai multe detalii despre produse aici.
 Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway-ul Refashion.ro de aici!
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

14 comentarii:

  1. Ti se potriveste culoarea rujului :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nuanta e chiar mai frumoasa in realitate! :*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu am comandat inca, desi ma gandesc serios sa o fac pe viitor, mai ales ca am devenit dependenta de mascara Boombastic, este extraordinara! Mi le-au trimis cei de la Gosh spre testare. Te pup!

      Ștergere
  3. Avem aceleasi produse, cu exceptia nuantei rujului. :D
    E tare frumos rujul tau, pare mai cuminte si mai purtabil decat al meu.
    Sa le folosesti cu placere pe toate! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, chiar imi doream nuanta aceasta, imi lipsea din colectie. Imi plac toate produsele, dar mascara este, de departe,pe primul loc! :*

      Ștergere
  4. Buna :)

    Foarte frumoasa postarea. Imi plac culorile.

    Te urmaresc cu drag via gfc, facebook si bloglovin.

    Te pupic si o saptamana cat mai frumoasa,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Nico! Iti multumesc! Iti fac si eu o vizita imediat ;)

      Ștergere
  5. Your blog is amazing!

    http://channichic.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful! Kisses!)






    http://designer2078.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere