sâmbătă, 1 decembrie 2012

La Fontanella Restaurant



EN:
I had never eaten at La Fontanella before. Since it is focused on Italian cuisine and we were hungry, we thought it would be a good idea to try their pasta and went for the Mama Rosa version. Wrong choice, unfortunately. The rosé sauce was awful, while the beef pieces felt like rubber and tasted funny. The prices are pretty high, considering the serving size and quality. We left the place never to return again. It is possible that we did not make the most inspired choice on the menu, but I am not willing to take the risk again.
RO:
            Nu mai fusesem la restaurantul La Fontanella inainte. Cum are specific italian si noua ne era foame, ne-am gandit ca ar fi o idee buna sa incercam o portie de paste si am ales varianta Mama Rosa. O alegere gresita, din pacate. Sosul rosé mi s-a parut groaznic, iar bucatelele de carne de vita pareau vechi si aveau consistenta unei bucati de cauciuc. Preturile sunt destul de mari, judecand dupa marimea portiilor si calitatea mancarii. Am plecat de acolo cu gandul sa nu mai revenim niciodata. Este posibil sa nu fi facut cea mai inspirata alegere din variantele disponibile in meniu, insa nu imi doresc sa imi asum riscul unei noi tentative.
Mama Rosa pasta with and without parmesan


 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.


2 comentarii:

  1. Noua ne place mancarea italiana. Stii ce mi se pare ciudat, fiind un restaurant specific, au pus/decorat patrunjel in loc de busuioc, iar parmezanul ala aruncat peste toata farfuria inclusiv pe marginea ei ma duce cu gandul la un bucatar cu prea putina imaginatie si pasiune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Partea cu patrunjelul in loc de busuioc face diferenta intre un restaurant care se respecta si unul care nu o face. La fel uleiul de masline pus pe mese in loc de cel de floarea-soarelui, mai ales la restaurantele cu specific. As fi trecut peste ornamentul cu parmezan daca mancarea era gustoasa. Dar nu a fost, dimpotriva.

      Ștergere