joi, 13 decembrie 2012

Tag: Le Parfum



 Am primit acest tag, foarte popular in blogosfera in ultimele zile, de la Simona.

1.Care parfum l-ai recumpara la nesfarsit?

The One- Dolce& Gabanna.

2.Cate parfumuri ai?(aproximativ)

In jur de 12.

3.Parfumul din colectia ta pe care il folosesti cel mai des.

Momentan, Le Paradis de Nina- Nina Ricci. Parfumul acesta m-a insotit in multe calatorii si il asociez cu multe amintiri frumoase.

4.Primele 3 parfumuri preferate.

The One- Dolce& Gabanna, Le paradis de Nina- Nina Ricci, Ange ou Demon- Givenchy.

5.Un parfum care nu ti-a placut.

Amarige- Givenchy. Chiar nu intelegeam de ce era atat de popular acum cativa ani.
Are o aroma cel putin ciudata, din punctul meu de vedere.  Cu Gucci Rush am o relatie love-hate. Am momente cand imi place (in sezonul rece) si momente cand mi se pare prea dulce,  “greu” si puternic.

6.Un parfum dulce.

Nu prea detin parfumuri dulci prin excelenta. As spune Crystal Noir- Versace, care se apropie cel mai mult de o nota dulce dintre toate parfumurile din colectia mea, datorita aromelor de ambra si mosc.

7.Brandul preferat de parfumuri…

Nu ma pot rezuma la unul singur. Aleg D&G, Givenchy, Dior, Nina Ricci pentru parfumuri de dama si Paco Rabanne pentru barbati.

8.Magazinul din care iti cumperi parfumuri cel mai des…

Magazine de tip duty free si Douglas.

9.Parfumurile dominante in fiecare anotimp

Vara/ in sezonul cald: The One- Dolce& Gabanna
Iarna/ in sezonul rece: Le Paradis de Nina- Nina Ricci

10.Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
Categoric The One- Dolce& Gabanna. Am descoperit acest parfum acum cativa ani din intamplare si a ramas favoritul meu. Este un parfum cald, floral, cu personalitate, imbinarea perfecta intre clasic si modern.

Dau tagul mai departe urmatoarelor bloguri:

Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway-ul Refashion.ro

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

22 de comentarii:

  1. The One a fost si parfumul meu preferat acum vreo doi ani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu inca este si cred ca va ramane, cel putin pentru o perioada considerabila. Sunt curioasa ce parfum i-a luat locul in cazul tau.

      Ștergere
  2. mersi,dar eu nu fac taguri.parfumul meu preferat este Angel -Thierry Mugler!

    RăspundețiȘtergere
  3. Preferatul meu este Womanity - Thierry Mugler, il ador :X

    RăspundețiȘtergere
  4. merci de tag, o sa-l onorez cat de curand, cu toate ca nu am prea multe parfumuri si mi-am exprimat opinia pe cateva bloguri la acest tag :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mai primi tag-ul, multumesc. Singura chestie ca nu prea stiu despre ce sa scriu...nu's o pasionata a parfumurilor :)). Printre preferatele mele sunt Gucci Rush si Lolita Lempicka :D Pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mentionat si eu Gucci Rush mai sus. Lolita Lempicka nu am incercat inca. Kisses!

      Ștergere
  6. Buna! am descoperit recent blogul tau, este foarte chic!

    Poate cand ai timp imi faci o vizita pe blogul meu sa-mi spui parerea ta!

    Pupici,

    Silvia,

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa incerc si eu The One - sunt curioasa daca eu pot sa il asociez cu personalitatea ta (atat cat te cunosc eu de aici de pe blog), ce curiasa m-ai facut! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Sa-mi spui parerea ta dupa ce il incerci. Pe mine m-a cucerit. Te pup! :*

      Ștergere
  8. Multumesc pt tag!
    Ai un tag si de la mine: http://myblueberrynights-andreea.blogspot.ro/2012/12/winterlicious-tag.html
    :*

    RăspundețiȘtergere
  9. N-am incercat Dolce si sunt tentata acum.
    Cel de la Nina e dulce, mi-a placut si mie.

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt extraordinare ambele. Daca incerci The One, sa-mi spui cum ti s-a parut. Te pup!

      Ștergere
  10. Great perfum!
    Thank you for your commment. I follow you and I would be happy if you decide to follow me back:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    RăspundețiȘtergere