sâmbătă, 23 februarie 2013

Special pentru Dragobete si Martisor



Maine este oficial Sarbatoarea Iubirii la romani, o sarbatoare mai putin cunoscuta si comerciala decat ultra-mediatizatul Valentine’s Day, insa mult mai « a noastra ». Eu o prefer, o simt ca fiind mult mai discreta si personala decat predecesoara sa. Voi o sarbatoriti ? Daca da, ati ales deja cadoul pentru persoana iubita ?  Setul de mai jos mi se pare optiunea ideala de cadou « pentru ea » (baieti, daca sunteti in pana de idei sau pe ultima suta de metri cu achizitionarea darului, luati aminte!).
Daca tot am abordat capitolul cadouri, nu putem uita faptul ca urmeaza luna in care femeile sunt sarbatorite si rasfatate. Iubita, mama, prietena cea mai buna, cu siguranta va ganditi deja ce sa le daruiti de Martisor. Am ales cateva modele speciale, sub forma de pandantive, care vor fi cu siguranta un cadou frumos si o amintire deosebita. Toate sunt din argint 925, cu elemente Swarovski. Le gasiti aici si in magazinele Obsidian.

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.


20 de comentarii:

  1. Thanks for stopping by my blog! Really like your blog,
    so useful and inspiring! I agree you with the idea to follow each other. I follow you. I hope you follow me back))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt ! Am si eu o inimioara la fel primita de la sotul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca iti plac! Sa o porti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare dragute si finute. Eu am pregatit o tarta cu mere din seara asta, maine cum vom fi plecati la nepotel caci face un anisor am sarbatorit in avans :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! La multi ani pentru cel mic!:) Te pup!

      Ștergere
  5. beautiful post!

    please follow me if you like!
    http://thedaydreamings.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  6. Lovely!!
    Thanks for passing by my blog!!
    I follow you on GFC, bloglovin and fb...wait for you ;)
    -Amara-
    http://knowyoucanfly.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Primele 2 si ultimul sunt preferatele mele! ;)

      Ștergere
  8. foarte frumoase, te urmaresc cu GFC si BLOGLOVIN te astept si pe tine
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/2013/02/tutu-my-love.html

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt foarte frumoase! :)

    sa stii ca si mie imi place mai mult ideea de Dragobete decat V day ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa vad conceptia asta la mai multi romani, din pacate suntem un popor mult prea putin nationalist si atasat de valorile/ sarbatorile noastre. Preferam sa importam.

      Ștergere