duminică, 31 martie 2013

Cum ar fi daca as fi...Partener Media in Super Blog




Iata-ma ajunsa in fata utimei provocari Spring SuperBlog 2013. Deja ma obisnuisem sa respir in ritmul impus de noile teme de articole si termenele lor limita. Din clipa initierii acestui blog si pana in prezent am invatat multe lucruri noi din mers (sau “on-the-job”, cum s-ar spune), am perfectionat ceea ce stiam si am ajuns sa apreciez munca de blogger la justa ei valoare. Pentru ca in spatele unui blog bine pus la punct ca grafica si/ sau informatii se ascunde, credeti sau nu, multa munca. Ma bucur ca am decis sa ma inscriu la Spring SuperBlog, consider ca o competitie de blogging de o asemenea anvergura reprezinta un exercitiu creativ in beneficiul participantilor. Nu exclud posibilitatea de a deveni partener media al editiilor viitoare SuperBlog. Sunt constienta ca nu ar fi o sarcina usoara, insa consecventa, viziunea imaginativa si condeiul mi le-am exersat deja in cadrul Spring SuperBlog, asa ca initiativa si un bagaj de experienta exista. Perioada de lucru in marketing mi-ar servi drept atu. A promova un eveniment implica efort intelectual, imaginatie, alergatura si sudoare. Conteaza mult sa te implici, sa iti doresti, sa fii prompt in a raspunde la e-mail-uri si telefoane pe parcursul intregii desfasurari de forte.
Ca partener media al evenimentului, as populariza viitoarele editii prin postari creative, inedite, surprinzatoare, in stilul articolelor pregatite pentru probele Spring Super Blog de anul acesta. Nu as omite sa fac trimitere catre regulamentul concursului, precum si catre pagina de inscriere in competitie. M-as preocupa de expunerea evenimentului pe blogul meu, prin postarea bannerului pe front page, includerea paginii in blogroll si trimitere prin link la finalul oricarui articol nou postat. As specula, bineinteles, retelele sociale, popularizand evenimentul pe Facebook si Twitter. Am un blog concentrat in special pe sfera de frumusete, moda, calatorii si lifestyle, desi nu ma limitez exclusiv la aceste domenii si am avut cateva incercari de a-mi expune ideile pe teme variate. As putea, deci, sa promovez evenimentul si sa aduc noi participari din zona aceasta de nisa a blogsferei. Cred ca multe bloggerite de beauty sau moda ar fi interesate sa-si exerseze creativitatea, raspunzand la provocari pe teme variate. As promova evenimentul printre colaboratorii mei si in cercul de cunostinte, mai ales in randul persoanelor despre care stiu ca au bloguri. Si nu sunt putine.
SuperBlog mi se pare o oportunitate excelenta de a castiga atat premii substantiale, cat si prieteni noi. De a cunoaste oamenii frumosi din spatele cuvintelor atent alese care te-au fermecat, pe cei din spatele evenimentului sau chiar mintile creative care se ocupa de PR-ul sponsorilor. Mi-ar placea ca toti acesti oameni sa aiba ocazia sa se cunoasca in mediul offline, sa povesteasca despre experienta lor la Super Blog, ce anume ar modifica, respectiv adauga la editiile viitoare, intr-un mediu propice conversatiei- o cafenea sau ceainarie, de exemplu. Cum editia “de lung metraj” a SuperBlog se sfarseste in luna decembrie, in prag de Sarbatori, o intalnire intr-un mediu relaxant s-ar putea concretiza chiar cu un schimb de cadouri- se stabileste o suma maxima in limita careia sa se achizitioneze cadouri simbolice si, cu ajutorul unui randomizer, se determina cine cui ii face un cadou, astfel incat toata lumea sa fie rasfatata. Participantii la intalnire vor primi prin e-mail numele “cadorisitului” surpriza, ramanandu-le sarcina de a se documenta, de a-i citi blogul si a incerca sa elucideze ce anume i-ar face placere sa primeasca. Cred ca acest exercitiu de generozitate ar reprezenta un ice-breaker si un motiv in plus de zambete si conversatie spumoasa. 
Mi-ar placea sa ma implic in atragerea de noi sponsori, pentru un plus de variatie , de la o editie la alta. Impreuna, am identifica noi teme atractive de creatie, stimulative pentru participanti. Cred in perfectionarea de la o etapa la alta, in lucrurile facute din ce in ce mai bine. As promova pe blogul meu articolele favorite si chiar m-as implica in jurizarea probelor si evaluarea solicitarilor de diferite tipuri, daca mi s-ar solicita ajutorul in acest sens. As pune pret pe calitate in detrimentul cantitatii, pe idei inovatoare si imbinari mestesugite de cuvinte, expresii creative, in defavoarea cliseelor si a exprimarii caduce.  Mai presus de toate, as pune suflet si devotament in aceasta sarcina si as duce-o la bun sfarsit, pentru ca nu mi-au placut niciodata jumatatile de masura.
 Acest  articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu