joi, 28 martie 2013

Geanta mea de Suflet




Reeija ne invita sa ne amintim momente speciale din viata noastra, prin asociere cu farmecul si moliciunea posetelor de piele veritabila, rasfatul oricarei femei. Eu aleg sa va povestesc despre geanta mea de suflet si comorile depozitate cu grija  in compartimentele sale.
M-am bucurat teribil in ziua in care am achizitionat-o, dupa ce ii aruncasem priviri furise, prin vitrina atat de ispititoare a magazinului, vreme de cateva saptamani. Intre timp, a capatat semnificatii aparte si parfum dulceag de amintiri, fiind tovarasa mea de drum pentru destinatii speciale. Este o geanta practica, perfecta pentru zile pline si pentru o femeie ocupata, cu timpul minutios planificat, aflata  mereu pe fuga. Ca mine. O geanta in care, cu putin efort si iscusinta, poti strecura umbrela, o sticla cu apa, aparatul de fotografiat, portofelul, cheile, cele doua telefoane- personal si de serviciu, un pachet de servetele si chiar un portfard, cu cele cateva produse de make-up esentiale pentru un retus rapid. Are un design si o culoare care ies din tipare, asa ca, purtand-o, nu ai cum sa nu atragi toate privirile. O geanta in stil casual- elegant, numai buna pentru calatorii, care invioreaza cu usurinta o tinuta monocroma, insa poate fi asortata, cu putin bun-gust, si unei tinute colorate, adaugandu-i un suflu de prospetime. O geanta care, purtata cum se cuvine, se potriveste perfect unei tinute office. O geanta deosebita prin finete si finisaje desavarsite, pentru ca atentia la detaliu ma caracterizeaza. Adesea, pentru un plus de originalitate, aleg sa-i prind de bareta esarfe din matase, cu diferite imprimeuri. Niciodata nu mi-a placut uniformizarea, asa ca orice pretext pentru a iesi din anonimat imi surade. Imi plac oamenii creativi, cei care indraznesc si tinutele unice, prin detalii atent plasate. Ma fascineaza neglijenta aceea studiata pe care unele persoane o stapanesc si o speculeaza la perfectie. 

Eu si geanta mea de suflet am cunoscut impreuna, pe rand, intr-un timp relativ scurt, marile capitale europene: Praga, Viena, Roma, Paris si lista e inca deschisa. Cand o privesc, e imposibil sa nu ma tulbure amintiri ale clipelor traite, ale senzatiilor incercate, la fel ca asocierea miresmei unui parfum cu momente-cheie din viata. Nu am nevoie de zeci de genti noi, cate una pentru fiecare oras propus, refuz sa ma las ingenuncheata de consumerism si de dorinta frivola de a acumula bunuri materiale. Daca ar fi sa aleg o singura geanta din colectia mea, pe care sa o asez pe un piedestal de admiratie, optiunea ar fi, cu siguranta, geanta aceasta. Este un pretext pentru a retrai emotiile de moment si bucuria de a vedea aievea lucruri la care pana atunci doar visasem, este martorul meu la fericirea fara seaman a unor zile speciale. Este o geanta care “vorbeste” despre sete de cunoastere, povesti, culturi, oameni, locuri si prietenii. Este geanta mea plina de sperante indraznete, asteptand, cuminte, noi destinatii de explorat. E frumoasa atat pe dinafara, cat si pe “dinauntrul” cu grea incarcatura emotionala. E geanta mea de suflet. E simplu.

 Acest  articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

20 de comentarii:

  1. E superba,superba.De unde e?De mult caut o geanta galbena:*

    RăspundețiȘtergere
  2. que bolso mas bonito! <3

    un beso!
    http://entreropayzapatos.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. wow,e superba: culoare, forma, ai tinut=o secreta :)
    nu am vazut-o in outfiturile tale, poate ne arati :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Vor urma postari cu ea, mai ales ca am in plan o calatorie in care, mai mult ca sigur, ma va insoti. :)Asta e "my travel bag". Si nu numai! :)

      Ștergere
  4. Superba gentuta <3 imi place foarte mult cum ai transpus sentimentele tale si le-ai imbinat cu bun gust si detalii despre moda si accesorii :)
    Multumesc ca ai trecut pe la mine si ma bucur ca îți place blogul meu :* te voi adauga la blogroll si daca doresti si tu atunci ma bucur.
    Pupici
    Www.sparkleandlove.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, apreciez! :) Am niste probleme atunci cand incerc sa-ti las comentarii, insa te voi mai vizita, cu siguranta! :*

      Ștergere
  5. E frumoasa geanta ta galbena! E tonica!
    Imi dau seama ca nu am nicio geanta galbena...:)
    In schimb, am o orhidee ca a ta!:D

    Mi-a placut cum ai scris articolul, l-am citit cu placere!

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, ma bucur sincer ca ti-a placut! Sigur gasesti una sezonul acesta, daca ti-o doresti, am obsevat ca se poarta culorile tari si cele neon, magazinele abunda in produse. Daca vad una similara pe undeva, te anunt! :)

      Ștergere
  6. Love the bag!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Este absolut superba geanta ta si te reprezinta in totalitate!!
    Te invidiez pentru loialitatea fata de produse, special fata de geanta aceasta, din pacate eu am o mica obsesie vis-a-vis de genti si mereu ma corp cele nou venite... :P
    Pupici! Super articol, felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult! Si mie imi plac gentile, dar aceasta a fost privilegiata, pentru ca am ales-o ca "tovaras de calatorii", datorita dimensiunii. Urmeaza sa o iau cu mine si la Madrid in curand. Mi-am dorit mult formatul acesta, de Oxford bag, mi se pare foarte chic! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit cu placere articolul, foarte reusit!
    Geanta este foarte frumoasa! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. E f draguta geanta & imi place cum gandesti.

    RăspundețiȘtergere