miercuri, 27 martie 2013

Blogger Ambasador ZorileStore.ro

Daca primavara inca se incapataneaza sa apara, magazinul online ZorileStore, in colaborare cu BlogAwards s-au gandit sa ne aduca macar putina caldura in suflete si un zambet pe chip. Asa ca au pus la cale o campanie inedita, prin care invita toti bloggerii sa li se alature, in incercarea de a-l desemna pe cel mai inspirat dintre ei, castigatorul titutlaturii de "Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro".
Ideea este cum nu se poate mai buna, acum, la inceput de primavara, cand garderoba parca cere si ea un suflu de prospetime. Din categoria Curatenia de primavara, eu am optat pentru acesti pantofi casual ECKO, originali prin imprimeuri si detalii atipice. Sunt alegerea perfecta pentru a da un aer aparte unei tinute, fiind, simultan, extrem de confortabili si usor de asortat. Eu i-as purta cu placere in combinatia imaginata mai jos. Voua va plac?

Orange 

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

6 comentarii:

  1. Great look!xx
    http://tastingmoments.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you!:X The shoes were my inspiration! :)

      Ștergere
  2. superba culoare ! mie mi-a casunat acum pe roz prafuit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e! Se poarta mult pastelurile inspirate de macaroons, iar nuanta asta nu face exceptie! :*

      Ștergere
  3. Inspirate alegeri!!! As purta tinuta exact asa cum ai gandit-o...si m-as simti foarte bine in ea!

    De pe Zorile mi-am luat vara trecuta 3 perechi de sandale, lucreaza cu profesionalism!

    Pupici, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere