joi, 14 martie 2013

Scrisoare catre Sufletul Pereche




Iubitul meu,
     Acordurile melodiei noastre imi readuc in minte imagini din trecut: asteptarea nervoasa pe o banca in parc, freamatul buzelor umezite de primul sarut, pielea incretita de emotie sub curiozitatea degetelor si fiorul din stomac. Imi tremura genunchii, ca prima oara cand am dansat cu tine. Mii de resorturi invizibile ma arunca in trecut, mai aproape de noi, de povestea noastra de dragoste. Din adancul universului, te-ai prabusit peste destinul meu. In timp, te-ai confundat cu el.  Vorbele tale, preschimbate in fulgi de nea, mi se topeau pe ochi, pe buze, pe tample. A trecut o iarna. Si inca una. Au trecut anii. Mi-ai deschis usa catre inima ta si m-ai invatat sa patinez pe taramul sufletului tau, fara sa ma strivesc de gheata. Imi amintesc cum petreceam nopti albe vorbind despre cate-n luna si-n stele, sorbindu-ne unul altuia cuvintele, fara sa ne plictisim. Adormeam spre dimineata si ma trezea sarutul tau pe frunte. Te-am risipit in mine si inima imi bate la unison cu a ta. Privirea mea a imprumutat caldura ochilor tai, iar mana pastreaza, in causul palmei, tremurul mangaierilor tale.  Iubesc sa numar clipele pana la revederea noastra, gandindu-ma la tine, pentru ca apoi sa topim timpul si dorul intr-un sarut. Iubesc sa tac alaturi de tine, sa-ti ascult bataile inimii, in timp ce ma tii in brate, la fel cum iubesc sa radem impreuna pana la epuizare. As putea sa-ti spun o multime de lucruri, sa-ti vorbesc ore in sir si tot as mai gasi ceva de spus. Lumea ta este Paradisul meu, iar zambetul tau reuseste de fiecare data sa-mi alunge furtunile din suflet. Te regasesc in lucruri aparent marunte, vad jocul luminii din ochii tai in picaturile de ploaie, iti simt buzele calde pe piele o data cu magaierea razelor soarelui, simt atingerea mainilor tale in finetea petalelor de trandafir. Nu e nevoie sa ma cauti, sunt langa tine, sa te alint, sa te iubesc, sa te ridic atunci cand cazi, sa te privesc zambind apoi.  
     Alaturi de tine am simtit, pentru prima oara, ca nu sunt eu cea care iubeste mai mult sau mai putin, ca dragostea inseamna reciprocitate si nu compromis. Parca toate idealurile mele legate de iubire s-au materializat intr-un singur om, in armonia perfecta a unui suflet bland si cald. Acum stiu ca exista bani pe lume pentru aceia care nazuiesc la ei mai presus de dragoste si dragoste infinita pentru cei care o pretuiesc mai presus de orice altceva. Acum stiu ca fericirea consta in lucruri simple. Te iubesc cu fiecare cuvant, cu fiecare secunda, cu fiecare vis in parte. Sentimentul de legamant dintre noi nu poate fi exprimat in cuvinte. Am senzatia ca te cunosc de-o vesnicie, ca imi intuiesti fiecare dorinta. Langa tine simt acea fericire calma, acea siguranta pe care am cautat-o dintotdeauna. Langa tine sunt senina. Pur si simplu stiu, fara sa am nevoie de confirmarea anilor ce trec sau de raportarea la orice alta unitate de masura: esti TU si te-am gasit! 

 Acest  articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

4 comentarii:

  1. asta a fost cea mai frumoasa tema, o provocare pentru baietii si domnii blogger :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu numai pentru ei. Astept sa vad ce ne mai asteapta in continuare. :)

      Ștergere