vineri, 15 martie 2013

Shoe-licious!

 EN:
I had to show you these gorgeous pairs of shoes, at least for some pre-week-end eye candy! Sophia Webster is definitely a name I will remember. Which of the beauties below is your favourite? You can find them here and, soon, here. Have the most relaxing week-end possible!

RO:
Trebuia sa va arat pantofii acestia superbi, iar finalul de saptamana mi se pare momentul perfect! Sophia Webster este un nume pe care eu il voi retine, cu siguranta. Care sunt preferatii vostri dintre modelele de mai jos? Ii gasiti aici si, in curand, aici. Un week-end plin de relaxare!
Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway-ul ComplexApicol Veceslav Harnaj!
Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

15 comentarii:

  1. Absolut superbe, mia-r placea sa am mecar o pereche!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima pereche e traznita rau (in sensul amuzant)
    Preferata mea e perechea nr 2 :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si a mea la fel. Dar imi place si #4. Prima ar putea inveseli o tinuta monocroma. :)

      Ștergere
  3. Qué bonitas sandalias y que originales.
    Bss.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesting pairs of shoes. I like the second one.

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It seems like it's the most popular one so far. :)

      Ștergere
  5. A doua pereche imi place mult!
    Nu am apucat sa ma uit inca la Unit 7, tu l-ai vazut? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut putin, din lipsa de timp, dar il vad cu siguranta week-end-ul acesta si iti spun cum mi s-a parut. :*

      Ștergere
  6. Foarte frumoase! Prima pereche mi se pare extraordinara, sigur atragi atentia cu astfel de incaltari! I-as cumpara pe toti :)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt superbi, sigur faci impresie purtandu-i.Unde mai pui ca nu se gasesc chiar pe toate drumurile? :)

      Ștergere
  7. The second ones are my fav!:) Thanks for stopping by, sure we can follow each other, just followed you on GFC:) Please, let me know!:) Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello my darling , Multumesc frumos pentru comentariu :) toti sunt fabulosi :x perfecti pt vara :D

    te urmaresc prin GFC si Fb :D

    Keep in touch !

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa este, abia astept temperaturile ridicate si vremea sandalelor! Multumesc, te pup! :*

    RăspundețiȘtergere