sâmbătă, 30 martie 2013

Un Cadou cat o felie de suflet


Pentru noi toti, cadourile au o conotatie magica. Fie ca ne place sa daruim si sa vedem licarirea de fericire din ochii celor dragi, fie ca ne place sa primim si sa traim placerea despachetarii. Cadoul ideal pentru mine insami…as putea incepe o lista lunga de lucruri pe care mi le doresc, insa cred ca un obiect material, efemer nu se va putea masura niciodata cu amintirea unui moment deosebit. De aceea, nu voi alege sa mazgalesc aici despre vreun gadget, sau obiect de imbracaminte, mi se par optiuni prea banale. Cadoul la care visez este, mai degraba, hrana pentru resorturile sufletului meu. Ceva care mi-ar face inima sa tresalte de bucurie si ochii sa straluceasca, fericiti. Sigur ca mi-ar placea, pe de alta parte, sa calatoresc in jurul lumii, insa voi opta pentru o dorinta mai pamanteana, realizabila.
Mi-as face cadou- ca tot bate la usa- o vara minunata, cat toate cele de pana acum la un loc, un tur al celor mai frumoase orase din Spania, Italia si Portugalia, alaturi de cei mai buni prieteni. O vara cu noi cunostinte, orase cosmopolite, locuri frumoase descoperite departe de casa, visare, inghetata, sandale, materiale fluide, briza racoroasa, miros de mare si muzica buna, traita live. Mi-as face cadou mie insami ceva ce-mi doresc de mult, anume oportunitatea de a participa la un concert Bon Jovi, undeva in afara tarii. M-as opri la o tara latina, pentru ca asociez caldura sangelui locuitorilor cu atmosfera incendiara a unui concert de muzica rock. Mi se pare ca distractia atinge cote maxime, iar dezinvoltura si lipsa de rigiditate isi spun cuvantul, comparativ cu o destinatie nordica, de exemplu. As corela evenimentul cu o scurta vacanta, pentru a patrunde o parte din istoria, cultura si parfumul orasului. Pentru mine, ar fi un spectacol superb, un amalgam de trairi intense si entuziasm la superlativ. O ocazie de a ma pierde intr-o mare de oameni, traind cu tot sufletul muzica idolilor lor, cantand cu patos fiecare vers, infiorati de fiecare acord al pieselor preferate. Un exercitiu de fericire, pe rimul melodiilor pe care le ascultam, cu atata drag, in adolescenta. Pe versurile atat de speciale (intotdeauna mi s-a parut ca muzica rock are cele mai complexe si frumoase versuri), pe care le asociam cu diverse momente si intamplari, care inca imi trezesc acel sentiment aparte de deja-vu si ma reintorc in trecut. Un adevarat spectacol de lumina, culoare, sunet si exuberanta, trait la maximum, astfel incat sa nu-mi gasesc cuvintele dupa aceea. Mi-ar placea sa ma bucur de acest cadou de vis alaturi de persoana draga, pentru ca, nu-i asa, momentele deosebite sunt cele petrecute impreuna cu oamenii speciali din viata noastra. Iar bucuria creste in intensitate, atunci cand o imparti. Nu ar dura mult, ca toate lucrurile frumoase, care se sfarsesc repede, poate pentru a ne demonstra ca, in alte circumstante, nu le-am aprecia la justa lor valoare. Ar fi, insa, un moment special, aproape magic prin unicitatea sa.
            Iata, deci, cadoul la care visez, un cadou care spune atat de multe fara cuvinte. Un cadou pretios, cat o felie de suflet, a carui amintire sa dainuie peste ani, stralucind intr-un colt al memoriei si starnind zambete pe chipul celor carora le este destainuit.
 Acest  articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2013.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

2 comentarii:

  1. Vreau un astfel de cadou! Vin si eu la un concert Bon Jovi! As sari, as striga, as canta din rasputeri...:))

    Dar mergem si la unul al lui David Garrett!:D

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, mergem impreuna atunci.:) Si la al lui David Garrett.;) Mai am cativa pe lista.

    RăspundețiȘtergere