sâmbătă, 30 martie 2013

Unda verde la hidratare!



Hidratarea tenului si a corpului fac parte din atat de necesara noastra rutina zilnica, cea care incepe si se sfarseste cu un dus revigorant. Nu am de gand sa va plictisesc cu reguli arhicunoscute, pasii de baza ii stiti deja: odihna, alimentatie sanatoasa si variata, cat mai multe lichide (aici, oricat ne-am dori unele dintre noi, nu se incadreaza Cola si sucurile din comert, ci apa plata, supe, ceaiuri, sucuri naturale, limonade etc.). Este important sa nu adormiti niciodata cu machiajul pe fata, veti regreta amarnic cele cateva minute de somn “economisite” atunci cand va veti privi in oglinda dimineata. 
Pe de alta parte, cosmeticele utilizate au o influenta covarsitoare asupra tenului si reprezinta un factor contributiv important in obtinerea unui ten de catifea. O crema pe care am avut ocazia sa o testez si pe care o recomand calduros este radiant C Daily Skin Booster de la Herbalife. Imi place foarte mult ambalajul igienic, ce permite dozarea adaptata perfect necesitatilor. Se recomanda utilizarea zilnica, pentru revigorarea tenului cu aspect tern si obosit si minimizarea efectelor potentiale ale factorilor nocivi din atmosfera. Are o textura usor perlata, un parfum discret, proaspat, de vara si, datorita infuziei de vitamina C, confera tenului acel aspect  radiant, de stralucire sanatoasa, care place tuturor. 


Din aceeasi gama, pentru zilele toride de vara sau pur si simplu pentru momentele cand simtiti nevoia unui plus de prospetime, pulverizati Face Quencher, spray pentru fata. Racoreste pe loc si energizeaza pielea deshidratata, chiar si prin bariera machiajului, care ramane la locul lui. 

Cand va simtiti pielea uscata, solutia este Masca Hidratanta NouriFusion, care imbina proprietatile ingredientelor sale de baza (extras de Chamerion, unt de shea si avocado) pentru a hidrata in profunzime, a restabili elasticitatea, a curata porii, a netezi si a imbunatati culoarea tenului. 

Le gasiti pe toate trei aici, alaturi de alte produseHerbalife, destinate ingrijirii personale. Nu uitati ca, inferent de varsta, hidratarea adaptata nevoilor tenului este un pas extrem de important in obtinerea a unui ten frumos si stralucitor.

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

2 comentarii:

  1. acum am aflat de ele , o sa le incerc si eu marti seara la un eveniment

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt extraordinare, si eu am avut ocazia sa le incerc si dau rezultate vizibile dupa o singura aplicare! :) Te pup!

      Ștergere