joi, 11 aprilie 2013

Golden Pink



EN:
I know I had to have these golden pants the moment I saw them and guess what: the only pair available happened to be my size exactly! Lucky me! I matched them with my animal print boots and shades  of pink on the top. How do you like the result?
Pants: H&M; Boots, Earrings: New Look; Top: New Yorker; Blazer: Bershka; Bag: Pull&Bear;
RO:
Pantalonii acestia aurii au fost dragoste la prima vedere. Am avut norocul ca singura pereche disponibila sa fie exact pe masura mea, asa ca i-am luat acasa. I-am purtat in combinatie cu botinele mele animal print si tonuri de roz in partea de sus. Sper sa va placa rezultatul!
Pantaloni: H&M; Botine, Cercei: New Look; Top: New Yorker; Blazer: Bershka; Geanta: Pull&Bear;

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.


48 de comentarii:

  1. sunt foarte frumosi pantalonii, cu adevarat. Si pantofii sunt superi, foarte frumoasa tinuta ta, asa ma bucur ca s-a facut mai cald! :) Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!:* Si eu, primavara e anotimpul meu favorit. Pacat ca in ultimii ani ne bucuram de ea din ce in ce mai putin...

    RăspundețiȘtergere
  3. Amazing look!!your pants are so cute!xoxo
    http://tastingmoments.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  4. Me encanta este look, muy bonitos los pantalones!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  5. una din cele mai stilizate tinute, bun asa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi plac foarte mult pantalonii tăi aurii. Am și eu unii asemănători de la Doroty Pekins și-ți mulțumesc că mi-ai dat această idee de a-i combina cu ceva roz.
    Și cerceii sunt tare drăguți,fulgoși :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca ti-am servit drept inspiratie! :) Am pierdut o pana la scurt timp dupa poze, asa ca m-am gandit sa o scot si pe cealalta si sa le las doar pe cele metalice. :):*

      Ștergere
  7. que bonita la chaqueta!!!!


    un beso desde
    entreropayzapatos.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  8. Un look foarte sexy cu acei pantaloni!
    Imi place combinatia cu botinele animal print...
    Neasteptat de buna asocierea cu roz, eu nu m-as fi gandit dar mi-a demonstrat ca se poate!:)

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Sunt extrem de versatili si comozi pantalonii. :) Te pup, un week-end frumos!

      Ștergere
  9. Foarte sic! Imi place mult si sacoul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place mult tinuta si te admir pentru curaj, eu nu il am deloc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Ar trebui sa indraznim mereu mai mult primavara! :*

      Ștergere
  11. superba tinuta! imi plac botinele :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Lucky that they had them in your size! Looking great =)

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Really nice look! Liked that you paired something like these gold pants with something neutral like the pink blazer!
    Thank you so much for commenting on my blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, I'm really glad you like the result. Stay in touch! :*

      Ștergere
  14. ce frumoasa e tinuta !!!
    imi plac pantalonii la nebunie!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Me encanta el look y la combinación de la chaqueta y los botines.
    Bss.

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu am o pereche de jeansi aurii si inca nu i-am purtat,nici nu stiu de ce... Sacoul si botinele sunt breath taking!
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca a venit caldura, ai un motiv in plus sa-i porti. :)Astept sa-i vad pe blogul tau. Te pup!:X

      Ștergere