luni, 1 aprilie 2013

Grafitti and Silver



EN:
As much as I enjoyed testing myself by writing articles on various topics, within tight deadlines, as a Spring SuperBlog contestant, I still was keen on showing you some of my latest outfits. It was really cold in Romania during the last two weeks. Actually, yesterday was the first real day of spring, temperature- wise. I wore this outfit last week-end, when it was literally freezing, so I had to choose a cosy sweater to keep me warm. The title is, obviously, inspired by the background- I always wanted to take pictures in front of a graffiti- painted wall.
Sweater: New Yorker; Belt: H&M; Jeans, Wedge Sneakers: Promod; Bag: Meli Melo
RO:
            Oricat de mult mi-ar fi placut sa ma testez prin participarea la Spring SuperBlog, cu postari pe teme prestabilite si termene limita impuse, mi-a fost dor sa va arat tinutele pe care le-am purtat in ultima vreme. Pe acesta am purtat-o week-end-ul trecut, cand era inca extrem de frig, asa ca am ales un pulover pufos, sa ma incalzeasca. Titlul postarii este, in mod evident, inspirat de fundalul fotografiilor- mereu mi-am dorit un set de poze in fata unui perete decorat cu graffiti.
Pulover: New Yorker; Curea: H&M; Jeans, Wedge Sneakers: Promod; Geanta: Meli Melo
Nu uitati de Giveaway-ul I Love Cosmetics, va puteti inscrie pana pe data de 5 aprilie inclusiv! 

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

26 de comentarii:

  1. E superb puloverul, draga mea! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca iti place! E si foarte calduros! Te pup!

      Ștergere
  2. your jacket is really beautiful!!Love this colour...xx
    http://tastingmoments.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. Grate looks! I followed you here in blog, hope you follow me back! Nice day!
    Keep in touch. Greetings from Moscow!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumooosi sunt tenisii tai <3 i'm in love :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si mie imi plac mult! Unde mai pui ca sunt si extrem de comozi?:) Te pup!

      Ștergere
  5. I love your style! The purse is so adorable ^.^
    I'm a new follower to your blog, please follow back?
    http://lolita-kitten.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much! I'll return the favor! ;) :*

      Ștergere
  6. ador puloverul, este perfect :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, e favoritul meu in momentul de fata! :*

      Ștergere
  7. Hello darling! Thanks a lot for your visit and kind comment on my blog!
    Sure I would love to follow each other! Already doing it on GFC and Bloglovin'!;-)
    BTW I've got that same belt!! ;-)
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mine is from a skirt I recently bought there. Thank you, I'll return the favor! :*

      Ștergere
  8. Gracias por tu visita y comentario en mi blog.
    Te sigo en GFC y Bloglovin.
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  9. E frumoasa jacheta, imi plac mult si tenesii cu platforma. :)

    RăspundețiȘtergere