luni, 15 aprilie 2013

Surpriza Alb- Rosie din Sertar


Cu toate ca afara e inca racoare, gandul nostru se indreapta deja catre zilele calduroase si inlocuirea cizmelor si a botinelor cu balerini si sandale. Fie ca optam pentru variante monocromatice sau combinatii de culori si texturi, nuante "cuminti" sau vibrante, balerinii nu pot lipsi de pe lista noastra de prioritati pentru primavara si vara. 

Sa va povestesc despre balerinii de pe Zorile Store- Sugar Little Haiau Stripe. Apreciez amabilitatea, promptitudinea si calitatea serviciului de inlocuire a produselor de care au dat dovada. In cazul acestei perechi, alb-rosu, cu aer tineresc si usoara tenta marinareasca, a fost dragoste la prima vedere. Vazut, placut, adjudecat, cum s-ar spune. Sunt calitativi, confectionati dintr-o panza groasa, comozi si practici. Genul de pantofi care se potrivesc atat la tinute casual cat si la cele mai sport, ba chiar, combinati cu putin bun gust, la cele ce tind spre elegant. Genul de pantofi perfecti pentru calatorii si plimbari lungi, pentru ca nici nu se simt in picioare. Genul de balerini care ies in evidenta si iti complimenteaza frumos corpul, asortandu-se cu buclele lejere, pielea usor bronzata si un ruj rosu intens. Parca mi se face pofta de capsune cu frisca, atunci cand ii privesc. Au un efect vizual deosebit, datorita combinatiei fresh de culori, dupa mine, una dintre cele mai placute din cate exista. Aduc a balerini “dinamovisti”, cum imi place sa glumesc cu tatal meu. Vin ambalati intr-o cutie extrem de simpatica si originala, tip sertar. Un fel de tachinare, care nu face decat sa amplifice surpriza. Sunt deosebiti, prin imprimeu si detaliile aurii atipice. Eu i-as purta cu skinny jeans, pantaloni trei sferturi sau jeans scurti si camasi sau topuri din material fluide, racoroase. Am imaginat mai jos o tinuta perfecta pentru o a savura o zi insorita printr-o plimbare in port. 
Pretul lor initial a fost de 149,90 RON. Trebuie sa le testez si rezistenta, pentru a ma putea pronunta in privinta raportului calitate/pret. Voua va plac?

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

18 comentarii:

  1. Foarte frumusei. Sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Great selection of items!!Love this colour. xoxo
    http://tastingmoments.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte, foarte draguti, tu ai fost una dintre norocoase pana la urma! :)
    Sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt draguti, ma uitasem la ei, poate era mai bine daca ii alegeam si eu :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu i-am ales ca alternativa la prima mea optiune, care nu mai era pe stoc. Sunt faini si comozi! :*

      Ștergere
  5. Pe acestia ii alesesem si eu! Sunt foarte frumosi! Sa-i porti sanatoasa!

    E bine sa aud si ca sunt persoane multumite de felul in care se desfasoara campania!
    Eu, intre timp, am decis sa ma retrag si nu-mi pare rau!

    E tare draguta si inspirata ideea de outfit prezentata!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si nu mai erau pe stoc, sau ce s-a intamplat? Imi pare sincer rau sa aud. :(

      Multumesc! :*

      Ștergere
  6. Sunt foarte draguti, ma bucur sa vad ca la tine totul e ok! :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu au fost prima mea optiune, dar, pana la urma, totul e bine cand se termina cu bine! :):X

      Ștergere
  7. I always love your photography
    this is such an interesting post!
    I just found your blog and I love it!
    such an amazing post and layout!!
    Love your content! good job!!
    check my blog if you want too:)
    click -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's very sweet of you, thank you! I will pay you a visit. Stay in touch! :*

      Ștergere