luni, 27 mai 2013

Peaches& Cream





EN:
            Everyone loves nude nails. Peachy, baby pink, cream or beige, they go well with just about everything and compliment almost every outfit, for a clean, neat look. For this week, I chose this delicious Peaches& Cream hue, from the Nude Glam Essence collection. 

RO:
            Toata lumea iubeste manichiura nude. Fie ca optam pentru nuante de piersica, baby pink, crem sau tonuri de beige, avem certitudinea ca acestea se potrivesc cu orice si complimenteaza orice tinuta, pentru un look ordonat si “la locul lui”. Eu am ales aceasta nuanta delicioasa –Peaches& Cream, din gama Nude Glam Essence.
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

44 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa nuanta! Suava, dulce...
    Imi place mult!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuanta draguta! Nu ma prea impac eu cu ojele essence din cauza rezistentei lor dar adesea cedez si le cumpar pentru ca au niste culori tare frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu. La capitolul rezistenta s-ar putea si mai bine, dar culorile sunt superbe! :)

      Ștergere
  3. That is a very nice neutral-type color for nails. Great color.

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. This is a very nice nude color I love

    Briandamakeupartist.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu iubesc nude,port fff rar. imi place ceva mai vesel. dar arata bine.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu optez pentru nude cand am nevoie de un look preppy, pentru scoala sau intalniri de serviciu.

      Ștergere
  6. Imi place foarte mult aceasta nuanta. Pentru mine aduce atata eleganta:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o nuanta foarte draguta
    ai un blog foarte interesant... ai o abonata in plus :*
    Poti trece si pe la mien daca vrei : http://btl-allysa.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. E superba! Iubesc nuantele de genul asta. Am si eu una de la Essie, dar din pacate se aplica destul de dificil :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta are nevoie de 3 straturi ca sa arate ca in fotografii, dar aplicarea merge bine. :)

      Ștergere
  9. Ah! CAt de frumoasa e "piersicuta" asta ! Si iti dau dreptate nuantele nude si piersica se potrivesc la orice. Te pup! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar ieri m-am uitat la ea, imi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am remarcat-o prima data intr-un review pe un blog. Mi-a facut cu ochiul. :)

      Ștergere
  11. Si eu am nuanta asta,e draguta, desi nu foarte pigmentata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, in fotografii am aplicat 3 straturi. :)

      Ștergere
  12. Cand mi-e greu sa ma decid la ce culoare sa "port" pe unghii,apelez la manichiura nude.E potrivita pentru orice persoana,ocazie si anotimp. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi place nuanța ! Ador ojele nude !^_^

    RăspundețiȘtergere
  14. Super!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  15. I love this shade from Essence, I have it too!

    I was wondering if you'd like to follow each other via BLOGLOVIN and GFC? If so, let me know when you followed me and I'll immediately do the same! I'd really like to keep in touch with you!

    With loads of love from Zurich,
    Lory xxx


    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for passing by! I'd love to! :)

      Ștergere