miercuri, 31 iulie 2013

Rose Passion Dress




RO:
            V-am aratat aici cateva din preferintele mele in materie de rochite. Alegerea mea de pe site-ul Dy Fashion a fost rochia ”Rose Passion”. M-au atras coloarea pastelata, corai, croiala si detaliul feminin de pe umar. Am avut oarecare emotii legate de lungimea rochiei (aceasta fiind ”one size”), insa mi se potriveste la fix. Este rochia perfecta pentru serile calde de vara, care cu siguranta nu va trece neobservata. As accesoriza-o cat mai simplu, fie ca in fotografie, fie cu o pereche de sandale nude si un clutch asortat. In ambele cazuri as opta pentru parul prins intr-un chignon simplu, o pereche de cercei si o bratara statement.
EN:
            I showed you a few of my favorite summer dresses here. My choice from Dy Fashion was the ‘rose passion’ dress. My attention was caught by its pastel, coral hue, the cut and the feminine detail on the shoulder. I was quite unsure about the length of the dress (since it only came in one size), but it fits just right. It is the perfect dress for warm summer evenings, which will not pass unnoticed for sure. I would accessorize it either as in the picture above, either with a pair of nude sandals and matching clutch. In both cases, I would go for a simple chignon bun, statement earrings and bracelet.

 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

21 de comentarii:

  1. Precioso vestido!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte, foarte frumoasa combinatia!! :) Poate te vedem si imbracata cu rochita aceasta deosebita! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. I love this outfit!!

    *Besos*

    http://www.cmichellestyles.com
    Instagram: Cmichellestyles

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice dress; want to see you with it :D

    I follow you right now in Google Friend; take a look to my blog and said me what do you think about it and follow back? :) KelaTaconea
    Kisses from Spain, Kela

    RăspundețiȘtergere
  5. Followed back ;)

    http://thescarletdiaries.blogspot.sk/

    RăspundețiȘtergere
  6. Thanks for your comment on my blog.
    Of course we can follow each other.
    I'm a New follower on GFC and Bloglovin =)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sweet style by you, Madalina. It's a nice looking outfit. Lovely dress and a nice pair of strappy sandals.

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. You have such an amazing blog! =D I can't wait to see what you'll post yet! I'm your newest follower via google (346) and bloglovin (116). I'd love it if you could check out my blog and follow me back as well! Also, if you'd like to keep in touch via FB or twitter, just do so and let me know so I can follow back =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    RăspundețiȘtergere
  9. Great blog and I follow you via GFC. Hope you follow me back, it would be fantastic;)

    Love
    Minnja

    www.minnja.de
    Minnja Facebook

    www.minnja.de
    Minnja Facebook

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa alegerea ta. Vei arata trasnet cu acea combinatie!:)

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  11. Beautiful dress!
    Have a lovely month dear :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere
  12. Stunning heels!

    http://jewelleryfastfood.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  13. Sandalele din fotografie imi plac tare, tare mult! :D
    Eu am ales o rochita inflorata, dar imi place si alegerea ta, e mai sexy. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. E superba rochia, ce culoare! O vrem pe tine :D
    xo

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte frumusica culoarea si modelul !!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere