joi, 22 august 2013

Shoe Haul

EN:
We all love sales and try to take advantage of them as much as we can, don't we? Here's part of what I bought this season. Which one is your favorite and what did you buy lately?
RO:
Cu totii iubim reducerile si incercam sa profitam de ele pe cat posibil. Iata o parte din "capturile" mele din acest sezon. Care sunt favoritele voastre si ce lucruri faine ati achizitionat in ultima vreme?
Zara& New Yorker

All Zara
Stradivarius& Promod
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

29 de comentarii:

  1. Ooo, daaa!!! De primele doua erechi m-am indragostit! Si de pantofii lacuiti gri! Si de botinele gri!:))

    Foarte frumoase, MayDay!
    Sa le porti sanatoasa si admirata!:)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei lacuiti sunt nude, in sfarsit am gasit o pereche pe gustul meu! :) Multumesc! :*

      Ștergere
    2. Daca-s nude, e si mai bine!!! Sunt superbi! Visez si eu la unii nude...
      Pot sa te intreb care a fost pretul acestora? :)

      Pupici!
      Ilda

      Ștergere
    3. Au fost 99 RON redusi, am vazut ca la ultimul "val" erau 59, dar ramasese doar o pereche, pe negru. Vezi poate ai noroc si gasesti. Pupici!

      Ștergere
    4. Foarte bun pretul!!! Multumesc pentru raspuns!
      N-am cum sa am noroc caci nu am posibilitatea sa ajung la Zara...:(

      Kisses, draga mea!

      Ștergere
    5. Nu ai pentru ce. Pacat, meritau investitia, daca ii gaseai... Te pup!

      Ștergere
  2. Sa le porti cu placere, te-ai aprovizionat si pentru toamna, super! :)
    xo

    RăspundețiȘtergere
  3. misto captura! Botinele imi plac in mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ionut! Te voi vizita si eu negresit! Te mai astept pe aici!:)

      Ștergere
  5. wow, asta da captura! sa le porti cu placere :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase alegerile tale. Cel mai mult imi plac primele Zara, cele cu barete si cu visiniu! Sa le porti pe toate cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sandalele Zara sunt o combinatie de rosu si portocaliu, foarte de efect. :) Week-end frumos! :*

      Ștergere
  7. Pantofii nude imi plac mult, botinele sunt absolut divine iar tocul e mic, perfect pt mine. Si cizmele negre sunt pe gustul meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine cele de la stradivarius

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohh!! perfect outfit and beautiful shoes!! visit me http://srtaamandaacosta.blogspot.com.es/ i´m waiting, xoxo beautiful! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. vai,cate frumuseti aici! cele de la zara mi-au liat ochii :)
    te pup si te invit si pe blogul meu

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere