luni, 23 septembrie 2013

Military Jacket

EN:
Lately I found myself stocking up on my fall essentials. This wonderfully comfortable and warm camouflage jacket is one of my latest finds. So are the wide-legged jeans, the perfect match for wedge sneakers, still extremely trendy this autumn! I was on my way back from some home décor shopping, which wasn’t very fruitful, but did not leave me empty- handed either. Enjoy your week& keep on smiling!
RO:
            In ultimele saptamani, am achizitionat cateva piese de baza pentru toamna care tocmai a inceput. Printre ele si aceasta geaca tip camuflaj, foarte comfortabila si calduroasa. La fel- perechea de jeans evazati, perfecta in combinatie cu wedge sneakers, care inca sunt pe val sezonul acesta. Fotografiile le-am facut dupa o vanatoare de obiecte decorative pentru casa, nu foarte fructuoasa, insa din care nu ma pot plange ca m-am intors cu mana goala. Va doresc o saptamana faina si multe zambete !
Jacket: C&A; Jeans, Bag: local store; Wedge Sneakers: Promod; Watch, Necklace: Fossil, Bershka
Apart from the outfit, I also wanted to show you my most recent bracelet from eFoxcity. Gorgeous, isn't it?
Nu uitati ca va astept cu inscrieri la Super Giveaway-ul Lush!
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

6 comentarii:

  1. Ce draguta e! Imi place ca e discret modelul de camuflaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si mie mi se par nuante foarte placute de beige si crem. :)

      Ștergere
  2. foarte fain ceasul, bratara imi place si mai mult!
    Unele bannere sunt prea mari, ocupa din spatiul de comentarii si din postari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate cele 2 despre care vorbesti nu pot fi modificate. Ma bucur ca iti plac.

      Ștergere
  3. nice necklace! *-*

    new posts!
    http://amazingbrightworld.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere