duminică, 29 septembrie 2013

Prima mea Comanda Kurtmann




RO:
            Am aflat despre magazinul Kurtmann din blogosfera, tot citind pareri pozitive despre serviciile si produsele lor. Rasfoindu-le constiincios site-ul, atentia mi-a fost atrasa de un trench bleumarin, marca Pimkie (iubesc acest magazin si sper sa se deschida curand si in Constanta). Cautam un asemenea articol, suficient de lung, cu finisaje frumoase si cordon in talie, pentru tinutele office de toamna/ primavara. Pretul sau a fost de 130 RON.
Captuseala
Detalii
Partea din spate
            Am adaugat comenzii mele si acest top cu banda elastica, marca Stradivarius, pentru ca pretul de 3,98 RON mi s-a parut irezistibil si m-am gandit ca poate alcatui o tinuta eleganta, in combinatie cu un sacou.
Top Stradivarius fata
...si spate

            Comanda a ajuns extrem de rapid, fiind livrata in mai putin de 24 de ore de la plasare. Trench-ul este deosebit de frumos si calitativ, prevazut cu o captuseala foarte simpatica. La fel si top-ul, care in realitate are o nuanta placuta, de verde intens. Am apreciat faptul ca produsele vin cu eticheta originala si ca fotografiile de pe site reflecta fidel realitatea, atat in privinta croielii, cat si a calitatii materialului. De pe site lipseste un ghid de marimi pentru fiecare produs, insa cei de la Kurtmann vor fi prompti in a va furniza aceste detalii, daca aveti dubii sau nelamuriri.
           Mi-a placut experienta si cu siguranta as repeta-o. Voi ati comandat de la Kurtmann pana acum?
        Doar astazi puteti profita de oferta lor de transport gratuit, pentru comenzi in valoare de peste 90 RON. Ce spuneti, va tenteaza? 
Nu uitati sa va inscrieti la Super Giveaway-ul Lush!
EN:
            I placed my first Kurtmann order last week. I got this gorgeous trench from Pimkie, perfect for office outfits and a green top from Stradivarius, which I thought would look good with blazers. They provide original products at affordable prices and good quality, professional services. Totally recommended!
                                           Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin

10 comentarii:

  1. Imi place trench-ul tau! Si eu sunt adepta acestui tip de articol vestimentar!
    Ai facut alegeri bune, sa le porti sanatoasa!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. superb trenchul,am si eu ceva asemanator de la kenvelo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Very nice!
    Now I'm following you with GFC and Bloglovin and I hope you will do the same.

    <3
    http://vanityvicky.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si pe culoarea asta, iti vine foarte bine! Culoarea de pe buze si ea imi place!
    xo

    RăspundețiȘtergere