joi, 10 octombrie 2013

Campanie: Rasfat Apicosmetic pentru Par



Dupa cum va anuntam acum putin timp, Complexul Apicol Veceslav Harnaj si-a imbogatit colectia de produse apicosmetice cu 4 tipuri de balsam pentru par si 4 tipuri de masti pentru par, respectand gamele construite si promovate de-a lungul timpului : Apidermin, Floramin, Floral si Apidermaliv. Fiecare masca si fiecare balsam se adreseaza unui tip de par, avand o actiune specifica ingredientului apicol pe care il contine si celorlalte ingrediente naturale care ii potenteaza actiunea. Eu m-am hotarat deja asupra gamei pe care imi doresc sa o testez. Voua care va face cu ochiul? Detalii aici.
  Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru testare :) Inca nu am avut ocazia de a le testa produsele dar m-ar tenta gama pentru regenerare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Nici eu nu le-am primit inca. Scrie-le pe adresa: marketing@complex-apicol.ro, conform paginii de Facebook, sunt deschisi colaborarilor pentru testarea acestei game. :)

    RăspundețiȘtergere