marți, 22 octombrie 2013

Faux Leather Jacket, Beanie and Some Sparkle


EN:
            I must confess I am a fan of beanies. Edgy, colorful, soft and warm beanies. I recently managed to score the perfect one for me and did not miss any occasion to wear it since then. My other score is this lovely biker-style faux leather jacket. I love everything about it: the fit, the texture, the details and the versatility. I added some sparkle to the outfit with the accessories. How about you, what fall pieces have you been shopping for lately?
RO:
            Marturisesc ca imi place moda caciulitelor de diverse forme si culori. Recent mi-am gasit favorita si profit de fiecare ocazie pentru a o purta. O alta achizitie recenta este aceasta geaca stil biker, ale carei croiala, material si versatilitate imi plac in mod deosebit. Am adaugat stralucire tinutei prin intermediul accesoriilor. Voi ce articole vestimentare de toamna ati mai achizitionat?
Jacket: here ; Pants: C&A; Beanie: Takko; Bracelet: Borealy; Watch: DKNY
Thank you for reading!
 Follow me on Facebook, Twitter and Bloglovin.

16 comentarii:

  1. Jacheta este absolut superba, imi doresc si eu una foarte mult si chiar imi place modelul acesta! :)
    Te pup, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si eu imi doream modelul. Te pup!:*

      Ștergere
  2. I like your jacket, beanie, and watch. Very cool style.

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac papuceii, jacheta si jeansii foarte mult. Ce bine ii sta la bratarica pe mana ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata tinuta, mie imi place mult culoarea pantalonilor!

    RăspundețiȘtergere