joi, 19 decembrie 2013

Patterned Hosiery

EN:
Hello everyone! Are you done with Christmas shopping yet? I wanted to show you my favorite pair of patterned sheers, from Sosetaria.ro and my new over-the-knee boots. I am a fan of patterned and colorful hosiery, for fresh and fun touches to my outfits, so Sosetaria.ro was a real heaven for me to surf. I kept my look monochromatic and added the patterned sheers and the hat for a feminine, yet edgy accent.
Wearing: Patterned stocking: Sosetaria; Dress: Promod; Cardigan: Plazza Italia; Over-the-Knee Boots: BB Up Shoes, Bag: Mango; Coat: Debenhams
            Buna tuturor! Ati terminat deja cumparaturile pentru Sarbatori? Am vrut sa va arat ciorapii mei pantalon favoriti, disponibili pe Sosetaria.ro si noile mele cizme peste genunchi. Consider ca o pereche de ciorapi cu model bine aleasa poate inviora cu usurinta o tinuta, asa ca mi-a fost greu sa ma aleg dintre varietatea de modele disponibile pe site-ul Sosetaria. Am adoptat un look monochromatic si am adaugat palaria si ciorapii, pentru un aer feminin si o nota edgy.
Ciorapi: Sosetaria; Rochie: Promod; Cardigan: Plazza Italia; Cizme: BB Up Shoes, Geanta: Mango; Palton: Debenhams
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

14 comentarii:

  1. Sunt absolut superbi ciorapii, cred ca am si eu modelul acesta sau cel putin, unul foarte asemantor! :) Faza este ca nu prea stiu cum sa ii port, tu ai ales combinatia ideala!

    Draga mea, as dori sa te invit la concursul meu organizat impreuna cu dormitor-baia.ro: http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/12/concurs-pentru-bloggeri-impreuna-cu.html, este un concurs pentru bloggeri pe baza de advertoriale, eu te astept cu mare drag!
    Pupiciiiii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, cred ca voi da curs invitatiei.:) Astept sa vad si perechea ta de ciorapi! Te pup!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa tinuta, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata combinatia ta! De obicei nu ma atarage genul acesta de ciorapi,l-am mai vazut de cateva ori, pentru ca mi se pare ca dau o nota nedorita outfit-ului dar la tine totul arata altfel, cred ca tine si de atitudine de fapt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti spun sincer ca este prima combinatie vestimentara in care vad astfel de ciorapi fara a-mi determina temerea de usoara tenta de vulgaritate! Ai ales extrem de inspirat, arati sexy si elegant, ai clasa!

    Te pup si te imbratisez!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. O tinuta foarte frumoasa, na ca imi trebuie si mie o pereche de cizme lungi.
    You are invited on my International Giveaway
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am cautat ceva pana m-am oprit la ele. :)

      Ștergere
  6. Tare draguta tinuta iar ciorapii imi place foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere