luni, 2 decembrie 2013

So long November, Hello December!

EN:
November was officially the ugliest month of my life. But more on that (maybe) in a future post, when I will find the words and strength to write about it. I did manage to squeeze in some pictures, especially in the beginning and end on the month. I hope you enjoy them!
RO:
Acest noiembrie a fost, oficial, cea mai urata luna din viata mea. Poate voi scrie mai multe despre asta intr-o postare viitoare, cand voi gasi puterea si cuvintele s-o fac. Am reusit, totusi, sa surprind o serie de instantanee, in special la inceputul si finalul lunii. Sper sa va placa!
Early Saint Nicholas present/ Un prim dar de la Mos Nicolae
I took advantage of the Centrofarm special offer/ Am profitat de oferta Centrofarm
I indulged myself to some lemon-flavored biscuits/ Am mancat niste biscuiti cu crema de lamaie deliciosi
And some junk food over a movie/ Si niste junk food la film
Did some reading/ Am citit cateva carti
Received this wonderfully-smelling body butter/ Am primit acest unt de corp care miroase delicios
It's beginning to look a lot like Christmas/ Vin Sarbatorile!

  Don't forget to enter the Giveaway! Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway!
 Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.





22 de comentarii:

  1. In acest caz...ma bucur ca luna noiembrie s-a incheiat! Esti o fata puternica, nu am simtit in postarile tale ceea ce ai spus!

    Dragut foc darul primit cu anticipatie de la Mos Nicolae!
    Vreau si eu sa mai citesc...nu-mi place de mine ca neglijez asta! :(
    Bombooaaanee!:D

    Pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc. Am avut multe fotografii si postari pregatite dinainte, de aceea nu s-a simtit. Si eu mi-as dori sa citesc mai mult, ne facem timp atat de rar pentru lucrurile cu adevarat importante. Da, au aparut bomboanele de pom. Te pup!

      Ștergere
  2. Atunci e bine ca s-a incheiat luna noiembrie si sper ca luna decembrie sa fie mai happy pentru tine. La mine luna noiembrie a fost mai ocupata si fizic si psihic si de abia asteptam sa se termine ;D e foarte dragalasa jucaria, imi plac jucariile de plus si le consider gradina mea zoologica care sigur ar fi fost mai mare daca nu le-as fi dat catelusilor parintilor mei sa se joace cu ele :)) sunt foarte buni biscuitei cu frisca si lamaie, am gustat si eu :)
    O lua cat mai frumoasa si mai fericita iti doresc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac, mereu ma opresc sa le admir, dar ma cenzurez sa-mi cumpar prea des, la gandul ca "nu mai am varsta pentru asa ceva". :) De data asta nu am facut-o. Multumesc la fel!:*

      Ștergere
  3. Imi pare rau ca ai avut situatii neplacute, dar sper ca s-au terminat cu bine toate! Sa ne spui parerea despre untul de corp! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Madalina, I'm sorry to read of how "ugly" your November was. I hope December 2013 gets better for you. Nice set of pictures here. Take care and have a great day/night!

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. nice stuffs.. am following you, please follow back http://melodyjacob1.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma bucur ca s-a terminat luna noiembrie caci si pentru mine a fost cea mai oribila luna din an si as putea-o cataloga cea mai urata luna din ultimii ani. Dar mergem inainte cu speranta ca va fi bine.
    Si eu am inceput sa mananc bomboane de pom :D
    Si tare draguta e si jucaria de plus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa aud. Da, mergem inainte, e singura alternativa. Multumesc!:X

      Ștergere
  7. Great stuffs, I hope you will find the best in December and forget the ugly memories with November.
    kISSES...

    RăspundețiȘtergere
  8. Super poze.. Doar ce te-am descoperit, dar m-am si abonat. Te invit si pe blogul meu micur:
    www.culore.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Sper sa ai un decembrie opus celei care s-a incheiat ;)
    xo

    RăspundețiȘtergere
  10. super dragute poze, mi-ai facut o pofta de biscuiti...

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte buni, am gustat si alte sortimente si mi-au placut si ele. :)

      Ștergere
  11. Ce poze frumoase! Sper ca decembrie sa fie o luna minunata pentru tine! :*

    Te invit la concurs: http://lorenamarchis.wordpress.com/2013/12/06/its-giveaway-time/

    RăspundețiȘtergere