marți, 17 decembrie 2013

What to Wear for New Year’s Eve?

RO:
Se apropie cu pasi repezi Noaptea dintre Ani si sunt convinsa ca multe dintre voi sunteti in cautarea tinutei perfecte, daca nu cumva deja v-ati ales-o. M-am gandit sa va ofer cateva idei, adaptate diverselor modalitati de petrecere a Revelionului.
Clasica Little Black Dress nu da gres pentru nici o ocazie in opinia mea, cu amendamentul adaptarii lungimii si croielii in functie de ocazie: cred ca sunteti de acord cu mine ca rochia aleasa pentru petrecerea din cadrul firmei nu poate fi aceeasi cu cea purtata in club, de exemplu.
 Iata cateva idei care va vor scoate din anonimat daca optati pentru o seara de dans:
Rochie Pure Black
Rochie Infinite Black
Rochie Sexy Eva
Daca va doriti ceva mai indraznet, puteti opta pentru animal print, in diverse variante.
Rochie Jungle Fever
Rochie One Arm Leo
Daca planuiti o petrecere mai restransa, acasa, in compania familiei si a prietenilor, puteti alege o rochie cu croi simplu si totodata elegant, care sa va confere confort si libertate de miscare.
Rochie Inna Darkbrown
Rochie Nina Black
O Noapte dintre Ani petrecuta la restaurant sau la o petrecre tip cocktail merge mana-n mana cu spectaculozitatea unei rochii lungi, satinate:
Rochie de seara Lady in Red
Daca v-au placut sugestiile mele, le gasiti pe ERRY.ro. Pentru a fi la curent cu noutatile, va sfatuiesc sa le vizitati si pagina de Facebook.
EN:
            With New Year’s Eve and party season approaching, I’m sure you’re already looking for the perfect outfit, if you haven’t decided upon one already. Here are some possible options for you, selected by occasion/ event (company party, clubbing, quiet parties with family and close friends etc.). I hope you find some inspiration!
Don't forget to enter the Giveaway! Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway!
 Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. si eu sunt de acord cu rochita neagra si mult sclipici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Awesome pieces.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o sa folosesc una din rochiile cu manecile lungi, daca voi alege rochii.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt inca in cautarea rochiei perfecte pt revelion insa pana acum n-am gasit nimic pe gustul meu! Mai cautam:))


    Gazduiesc un frumos concurs pe pagina blogului meu, in care norocosul castigator se va bucura de 100 $ cheltuiti dupa placul inimii pe SHEINSIDE!

    Te astept cu mare drag sa te inscrii! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dac-as avea cu ce :)), mi-ar fi pe plac cea rosie!
    Altfel, ma incadrez la Inna...

    Pupicei si imbratisare!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu prefer rochiile colorate, nu am nici macar o rochie neagra, de fapt nu am avut niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca anul acesta am sa port trening, nu cred ca am sa ies de anul nou:)
    pupici

    RăspundețiȘtergere