luni, 17 martie 2014

Statement Bag- Amex by Meli Melo

RO:
Acum cateva saptamani, primeam un colet surpriza, prin curier. Astfel si-a facut “intrarea” in viata mea aceasta geanta deosebit de frumoasa, din colectia “designer made” Amex marca Meli Melo. Amestecul de negru si nuante calde, suav pastelate, de cafea cu lapte si zahar, fura complimente ale cunoscutilor si priviri furise ale trecatorilor.
O geanta ce combina armonios stilurile classic, vintage si edgy, care isi merita propriul scenariu, propria poveste. Foarte versatila, incat poate fi alaturata cu succes unei tinute mai pretentioase sau uneia lejere. Lantul cross-body o face extrem de practica, usor de putat pe umar sau petrecuta.
EN:
            A few weeks ago I received a surprise package by courier. That was when this lovely bag, from the designer made Amex collection, by Meli Melo, entered my life. The mixture of black and delicate, milk-coffee-hued pastels, steal compliments and even glances from strangers. A bag that mixes the classic, vintage and edgy styles, extremely versatile and practical, due to its cross-body chain.
              Wearing: Dress, Booties/ Rochie, Botine: Promod; Hosiery/ Ciorapi: Sosetaria.ro
                                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.


15 comentarii:

  1. Geanta e superba, imi plac si mie gentile de la Meli Melo :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma am si eu in colectie cateva modele de la ei. :)

      Ștergere
  2. foarte draguta geanta:D
    si ceasul tau arata bine:*
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa geanta!
    Cei de la Meli Melo au intotdeauna genti pe placul meu! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ca insista pe detalii si ca modelele lor sunt foarte bine realizate.

      Ștergere
  4. Ce draguta e geanta..sa o porti cu placere ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte frumoasa geanta, imi place mult combinatia de culori si forma, arata foarte bine!
    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  6. taieturile gentii o face in acelasi timp si nitel futurista, asta am gandit pe langa cele insiruite de tine :)
    Imi place rochita si contrastul verde adus prin manichiura si cercelusi. xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte reusita combinatia, imi place foarte mult acest tip de gentuta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Structured shoulder bags are so in now.. I have yet to jump into the bandwagon though.. enjoy your bag!

    Mrs Jack O All Trades
    http://www.mjoat.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Este minunată geanta, să o folosești cu plăcere! Caut și eu ceva asemănător. :)

    RăspundețiȘtergere