joi, 6 martie 2014

Warm Tones from Kurtmann

Warm Tones from Kurtmann
RO:
            Pentru ultima comanda Kurtmann, am ales doua produse in nuante calde, pamantii, numai bune pentru purtat la birou in zilele insorite de primavara, vara si toamna: un pantalon pe de un maroniu frumos, cu talie inalta si croi modern, marca Mango, respectiv o pereche de sandale beige, de la Zara, la care ma tot uitam admirativ, la fiecare vizita pe site.
            Comanda a ajuns extrem de rapid, ca de fiecare data si pot spune ca ambele produse imi vin nesperat de bine. Sandalele au un toc mediu, comod si stabil, fiind foarte potrivite atat pentru o plimbare de seara, cat si pentru o zi la birou. Nuanta neutra le face usor de asortat unor tinute diverse, iar faptul ca sunt inchise in fata le face purtabile chiar si intr-un mediu de lucru pretentios.
            Pantalonii sunt foarte eleganti, putand fi purtati in combinatie cu o camasa, o bluza feminina, din voal si un sacou peste. Materialul este subtire si racoros.
            Vremea ploioasa si mohorata m-a determinat sa optez pentru cateva fotografii de interior. Ambele produse imi plac foarte mult, abia astept venirea zilelor mai calde, pentru a le putea purta impreuna la birou!
EN:
            Today I’m showing you my latest order from Kurtmann, two warm-toned products, perfect for being worn around the office during warm spring, summer and autumn days: an elegant pair of brown trousers by Mango and beige sandals by Zara, which I and been admiring on the website for a while. I love them both and cannot wait for warmer days to come, so I can pair them in my office looks! I hate this cloudy, rainy weather, which was in fact what forced me to take pictures indoors.
Details
 Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.



16 comentarii:

  1. arati foarte bine! sandalutele sunt superbe!pupi

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. Mi-ai lasat o propunere de link exchange si voiam sa te anunt ca te-am adaugat in blogroll. Astept reciprocitate. O zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine sandalele sunt cu toc inalt, nu mediu, le-am adorat de prima oara cand le-am vazut, dar nu am vrut sa le iau si sa le port rar datorita tocului.
    Faini pantaloni, sa le porti cu placere! pup

    RăspundețiȘtergere
  4. I like this outfit especially those pants!


    CHECK OUT MY LAST POST http://sapphire-brushstrokes.blogspot.co.uk/2014/03/clicked-january-street-style.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt superbe sandalele si am vrut sa mi le iau si eu de acum cateva luni, dar tocul de 11 cm m-a facut sa ma razgandesc. Nu am cum sa alerg toata ziua prin birou cu 11 cm... In rest, sunt atat de frumoase, ca plang dupa ele... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca sunt disponibile pe site, daca te razgandesti. Mie mi se par comode, m-as incumeta sa le iau la birou.:)

      Ștergere
  6. Es un look estupendo y lo luces de maravilla.
    Un beso.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am luat aceiasi pereche de pantaloni insa pe negru :D
    Arata foarte bine!
    Si sandalele sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am tot analizat sandalutele :). sunt frumoase.

    scuze ca-ti raspund asa tarziu.

    da, as vrea sa ne adaugam reciproc in blogroll. eu deja am facut-o :).

    RăspundețiȘtergere