miercuri, 9 aprilie 2014

About Favorites and Hauls


EN:
We all have our favorite blogs and posts, some which we follow, look up to or seek when surfing through blog rolls. Then again, we all have those bloggers that, for some reason, don’t appeal to us and those blog posts which we only scarcely or never at all access and/or read. For me, apart from my favorite bloggers, of course, which I’m not going to mention here today, my favorite type of posts are the haul ones.  Yes, not outfits, hauls! The reason for that is that I often see products that I like, find out about sales and special offers. Plus, I am free to pose questions, ask for details on the whereabouts of stores, sizes and prices of the items I fancy. So, in the spirit of my favorite type of posts, I have a haul for you today. My latest purchases:  two pairs of light embroidered sneakers, in blue and white, both purchased in Auchan a while ago. A Lashez bag in mint green, purchased locally, one apple-cinnamon-scented candle, a gifted perfume-Red Jeans by Versace and an extremely  versatile white shirt from H&M.
Tell me which are your favorite posts, the ones that instantly make you click and read further upon reading their very title?
RO:
            Avem cu totii bloguri si postari preferate, pe care le urmarim regulat sau chiar le cautam in update-urile din bara de blog roll. Avem si bloggeri care, dintr-un motiv sau altul, nu ne atrag, respectiv postari pe care le percepem din start drept « neinteresante », fara a simti vreun imbold de a le deschide sau citi. Dincolo de bloggerii mei favoriti, pe care nu ii voi mentiona in postarea de astazi, tipul de postari carora nu le pot rezista este haul-ul. Da, surprinzator, ma atrag mai mult decat postarile tip outfit, pentru ca vad adesea produse care imi plac, aflu despre oferte speciale si reduceri. In plus, am libertatea de a pune intrebari, de a cere detalii despre magazine, pretul, marimea produselor etc. Sa fie o postare de tip haul astazi, zic! Iata, deci, ultimele mele cumparaturi: doua perechi de tenisi brodati, pe alb si albastru, cumparati din Auchan, o geanta intr-o nuanta frumoasa de verde menta, marca Lashez, dintr-un magazin local, o lumanare cu aroma de mar si scortisoara, un parfum Red Jeans by Versace, primit cadou si o camasa alba, lunga, foarte versatila, de la H&M.
            E randul vostru sa-mi spuneti care sunt postarile voastre preferate, cele care va determina sa faceti click instantaneu si sa cititi mai departe.
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

14 comentarii:

  1. Exact aceleasi culori le am si eu la tenisi, sa le porti/ folosesti cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca si mie imi place genul acesta de postare. O percep ca pe o informatie despre ce mai e nou si m-ar putea interesa si pe mine. Sotul meu, spre exemplu uraste acest tip de postare si nu-i place sa scriu despre asta, pentru ca il vede ca pe un mod de a te lauda cu ce ai si nu e de acord cu asta. Degeaba ii explic, el, nu si nu...
    Foarte draguti tenisii, si mie imi trebuie o pereche. Cum miroase parfumul? Sa le folosesti cu drag pe toate!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca avem preferinte similare. Nu e lauda, e doar o impartasire de informatii valoroase. :) Parfumul e dulceag, nu l-as alege pentru ocazii speciale, insa de zi cu zi, la munca, scoala etc. merge. Multumesc, te pup!

      Ștergere
  3. Ce draguta e perechea alba de tenesi!
    Si sa stii ca si mie imi atrag atentia postarile de tip haul :)
    Cele de tip haul, OOTD si week in photos :D
    In afara review-urilor / NOTD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pe review-uri de obicei doar arunc o privire fugitiva. Ma intereseaza preturi, daca produsul e bun, cam atat. Mai les daca intentionez sa-l cumpar.

      Ștergere
  4. Mie imi plac postarile de tot felul, timpul este problema pentru ca nu ma rezum doar la unele bloguri ci imi place sa vad si sa cunosc si altele.
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine timpul sau, mai precis, lipsa lui, constituie principalul dusman.

      Ștergere
  5. Doaaaamneee, cum sunt acei tenisi!!! Vreau si eu la cumparaturi cu tiiineee! Si daca mi-ai auzi tonul ti s-ar face mila si m-ai lua! :))
    Oohhh, geanta imi place si ea mult! De-abia astept sa vad si camasa intr-un outfit!
    Super achizitii, sa le porti/sa le folosesti sanatoasa si voioasa!

    In alta ordine de idei, raspunzand intrebarii tale:
    Pai...sunt multe tipuri de postari si subiecte care ma atrag (haul, cum spui; ootd; review-uri diverse; postari cu nota personala).
    Tind sa fug din start de advertoriale, de cele care sunt strict gandite si scrise astfel; daca nu gasesc decat publicitate, nimic aprte, nimic original, nimic personal...m-ai pierdut! Am un al saselea simt si, de multe ori, nici nu accesez pagina la asa ceva! Aaa, imi calc pe inima si "ajut" persoana daca intuiesc ca are nevoie si DACA imi este draga! :)

    Puuupp!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-as lua negresit. ;) Cred ca ne-am distra impreuna. Multumesc, ma bucur ca-ti placa micile achizitii. Subscriu la ce ai scris despre postari, nici eu nu ma dau in vant dupa publicitatea fada.Te pup!

    RăspundețiȘtergere