vineri, 18 aprilie 2014

Cadouri parfumate pentru EA si EL

           Intotdeauna am asociat aroma parfumurilor cu momente sau perioade din viata mea. Sunt parfumuri ce imi amintesc de liceu, de perioada facultatii, de vacante speciale, un oras aparte, oameni dragi, un film care m-a cucerit, un concert, o seara de neuitat si lista poate continua. Sunt parfumuri la care am visat indelung, pentru ca, avandu-le, sa realizez ca mi-am pierdut, treptat, interesaul pentru ele. Pe altele le-am descoperit intamplator si au castigat un loc special in inima mea. Sunt arome pe care le asociez cu o anumita persoana, careia i se potrivesc « manusa », dublandu-i stilul si personaliltatea prin note olfactive parca anume create pentru el/ea. O adevarata provocare mi se pare, insa, identificarea aromei  care sa descrie perfect personalitatea persoanei iubite, alegerea unui parfum care sa i se potriveasca, pe care sa-l poarte cu placere si cu gandul la cel/cea care i l-a daruit.
            Pe Aoro am gasit un adevarat paradis al parfumurilor, o multitudine de arome in imbatarea carora te poti rataci, daca nu stii ce anume cauti. Din fericire, site-ul vine cu oportunitatea salvatoare si originala de a achizitiona esantioane, in varianta de 1 ml sau 5 ml, tocmai in ideea de a testa inainte de a decide.  Mi se pare o idee binevenita, este primul magazin online romanesc avand acest profil pe care o remarc.
Un parfum pe care l-as alege cu ochii inchisi, pe care il identific dintr-o mie de alte arome de strada, de care nu cred ca m-as putea satura vreodata este Dolce&Gabanna-The One- un parfum puternic, cald, enigmatic si seducator, unic prin profunzimea sa. Aroma sa floral-orientala imbina discret delicatetea piersicilor proaspete, exotismul litchi-ului chinezesc, prospetimea vaniliei, subtilitatea crinilor albi si a mugurilor de iasomie cu intensitatea moscului si a chihlimbarului.

        Un parfum energic, efervescent, conceput pentru o femeie sofisticata, care nu se teme se experimenteze si isi doreste sa fie remarcata, este Thierry Mugler-Alien. Profunzimea sa este data de cele trei ingrediente unice: iasomia, notele lemnoase si ambra. 
Pentru femeia romantica, usor visatoare, parfumul Le Paradis de Nina, de la Nina Ricci, ascuns intr-o delicata sticluta cu tenta rozalie si forma de mar promite evadarea din cotidianul haotic, intr-o calatorie paradisiaca. Aroma se deschide cu tonuri proaspete de citrice si flori de portocal, la care se adauga esentele delicate de migdala. Notele centrale, floral-fructate, combina esentele de heliotrop, gardenie si mar rosu. Toate acestea sunt completate de tonurile calde de lemn de santal si patchouli, care se sting, invaluite de esenta de vanilie si scortisoara. Un parfum persistent si totusi delicat, pe care il asociez cu prospetimea primaverii si cu entuziasmul specific vacantelor.
            Pentru persoana iubita, prima mea alegere ramane Paco Rabanne-Ultraviolet, un parfum oriental lemnos ametitor, ca o calatorie senzoriala de neuitat. Cu o tenta light, data de menta ca nota de varf, dar un vibe aparte, conferit de vetiver, chihlimbar si muschi, acest parfum este inconfundabil. Perfect pentru un barbat puternic, indraznet, cu spirit de initiativa. 
            Tind sa optez pentru parfumurile oriental lemnoase, florale si vanilate, puternice si rafinate, avand acel « ceva », sclipirea unica ce atrage iremediabil.
            Voua ce arome va fac sufletul sa vibreze ?

Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.


4 comentarii:

  1. Eu am descoperit The One recent si sunt fascinata de el, nu mi se potriveste, dar ma intriga teribil, e foarte senzual, sper sa mi-l cumpar si eu cat mai curand.

    Foarte frumos arata noua infatisare a blogului tau, imi place foarte mult, felicitari pentru schimbare! :)
    Pupici!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tocmai l-am terminat si vanez o oferta buna, ca sa-mi refac stocul. :) Intre timp, abuzez de lotiunea de corp cu acelasi nume. :) Multumesc mult, ma bucur ca ai remarcat. :) Te pup!

      Ștergere
  2. Eu am Alien, nu il folosesc tot timpul dar sunt fascinata de el! Si mie imi plac parfumurile vanilate, dar vara merg pe variante fresh, citrice! Pupici draga mea si Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hristos a inviat! Alien este genul de parfum inconfundabil, pe care nu ai cum sa-l uiti, o data incercat. E ca o explozie de iasomie si arome orientale. Te pup!

      Ștergere