joi, 10 aprilie 2014

Summer Dream in Pastel



 EN:
Lately I find myself dreaming of warm summer days, the fresh sea breeze, sand under my feet, ice cream and long vacations. Speaking of ice cream, I’ve always had a crush for pastel colors and lately they started growing on me even more.  For some reason, I keep reaching for the pastel items in stores and sweet, delicate colors are my first choices when shopping online. Obviously, my inclination had to be reflected in my selection from Lovely Shoes as well. No heels today, just freedom.
RO:
            Ma trezesc adesea visand la caldura zilelor de vara, briza racoroasa a marii, finetea nisipului cald sub talpile goale, inghetata si vacante lungi. Ca tot am pomenit de inghetata, imi plac tot mai mult nuantele pastel, spre care inclin cel mai frecvent in magazine si atunci cand fac shopping online. Sigur ca aceasta inclinatie trebuia sa se reflecte si in selectia mea de produse marca Lovely Shoes.  Fara tocuri, pentru un plus de libertate.
White Sneakers/ Metal Heart Bag/ Patched Boyfriend Jeans
Lace Shirt/ Buckle Design Bag/ Hollow-Out Sandals
White Lace Dress/ Baby Blue Bag/ Double Strap Sandals

Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.


6 comentarii:

  1. Teniși albi cu platformă mi-am comandat și eu de pe Oasap. Mi se par ușor de asortat, merg purtați cu aproape orice ținută casual/sport.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt perfect de acord cu tine. Si atat de comozi!

      Ștergere