duminică, 13 aprilie 2014

Sunday Ramble: What to do on rainy days

EN:
           This is how Toto (my cat) and I are spending rainy week-end afternoons. 
RO:
           Asa ne petrecem noi (eu si Toto, motanelul meu) dupa-amiezele ploioase de week-end.
           Taking pictures of the beautiful tulips in the garden/ pozam frumoasele lalele din gradina.
              ...And a few accessories, along with the peachy manicure/...Si cateva accesorii, impreuna cu manichiura piersicie.

              Read a good book/ Citim o carte buna
            And, oh, well, get some sleep/ Si, bineinteles, dormim.
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.



26 de comentarii:

  1. Parca as fi fost cu voi, acolo... :) Parc-am fi fost trei!
    Totul frumos! Bravo!

    Pupicei, Madalina!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Amazing pictures.
    Such a great weekend!

    XO

    www.myownfairytale.com

    RăspundețiȘtergere
  3. ce lalele superbe si ce matz adorabil :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful manicure :) and a lovely cat<3

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh lalele <3
    Florile mele preferate! Frumoase poze.
    Si imi place cum noul look al blogului :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pisicel scump. E adorabil

    te pup

    miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase lalelele stropite de ploaie! Motanul e un dulce. xo

    RăspundețiȘtergere
  8. in zilele ploioase imi place sa vizionez un serial cu o cana fierbinte de ceai si companie buna:D
    desigur, nici cititul nu este exclus:D
    te puup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Film, serial, you name it, si eu iubesc sa le vizionez. Bune sa fie si sigur nu le ratez. Te pup!

      Ștergere
  9. Superbe lalelele, abia astept sa-mi amenajez si eu curtea, la anul sper sa am si eu lalele! Pisicuta e atat de scumpa, n-ai cum sa n-o iubesti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super lalele dar si mai super mi-au parut accesoriiiiileeeeee !!!

    RăspundețiȘtergere