vineri, 16 mai 2014

15 ani de Danone si un Site Aniversar


Pe 15 mai, Danone Romania a aniversat 15 ani de existenta, sarbatoriti prin relansarea site-ului danone.ro. Pentru ca sunt fani social media, cei de la Danone invita bloggerii sa-si dea cu parerea cu privire la noul look al site-ului.
Ce imi place:
1.Apreciez aspectul animat, fara exces de culoare si pastrarea liniei cromatice care a consacrat brandul, combinatia de albastru-alb-rosu pe care si eu, in calitate de consumator, o asociez mental cu Danone.
2. Apreciez aspectul ordonat, gruparea produselor pe game, cu detalii despre continutul nutritional al fiecaruia.
3. Mi se pare extrem de inspirata idea ferestrei: “Ai intrebari? Deschide Danone”, incurajarea interactiunii cu echipa si a clarificarii oricaror eventuale nelamuriri.
Ce as schimba:
In sectiunea Obiceiuri Alimetare Sanatoase, as adauga o serie de sugestii privind includerea produselor Danone in gustari sau mese sanatoase.
As adauga o sectiune de Promotii si/sau una denumita Concursuri, in care sa anunt ofertele speciale, respectiv campaniile de tip concurs cu premii. Mi s-a intamplat anterior sa caut aceste rubrici pe diverse site-uri, tocmai pentru ca nu erau suficient de vizibile.
Campania de tip brainstorming creativ in mediul online este deschisa pana pe 22 mai, asa ca puteti contribui cu propriile sugestii si recomandari.
                      Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

7 comentarii:

  1. Din pacate eu nu sunt fan Danone si cred ca ar fi ultimul brand pe care l-as cumpara dintr-o serie larga de alegeri. Nu consider deloc produsele lor ca fiind sanatoase, iar ultima data cand am incercat sa beau lapte Danone, l-am aruncat pentru ca era ingrozitor: un gust oribil de lapte praf.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu evit laptele in general, nu am mai baut de mult, poate voi scrie in curand un articol despre alimentatia sanatoasa si voi explica de ce. La fel si iaurturile de fructe sau produsele similare. Imi plac, insa, iaurturile simple, le consum din cand in cand.

      Ștergere

  2. Muy bueno tu blog y estoy siguiendo su cargo por un largo tiempo!

    RăspundețiȘtergere