marți, 27 mai 2014

Camouflage

 EN:
This camo sweater is perfect for adding a little edge to a casual look or soften a masculine one, due to its colors. So when in doubt, wear a camouflage print clothing item and stick to the basics for the rest, like I did. Once the basics are handled, you are free to experiment with your accessories!
RO:
            Acest pulover cu print camuflaj este perfect pentru condimentarea unei tinute casual sau adaugarea unui note soft uneia cu accente masculine, datorita coloritului sau. Atunci cand sunteti indecise, o combinatie de succes este asocierea dintre un articol vestimentar tip camuflaj si piese basic in rest. Puteti experimenta in privinta accesoriilor. 
             Wearing: Sweater: New Yorker; Jeans: Promod, Boots: H&M; Bag: Random.


Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

7 comentarii:

  1. Llevas un look muy cómodo y original y además te queda genial.
    Me gusta.
    Besos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma omor eu dupa pulovere, rusine sa imi fie dar nu am nici unul in garderoba. Mie imi plac botinele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sunt un fel de bocanci scurti, iar puloverul este incredibil de moale si confortabil. :)

      Ștergere
  3. Arata foarte cool combinatia! Ador pantalonii si jerseul...mi se pare foarte misto combinatia de gri cu pink!

    RăspundețiȘtergere
  4. You look fantastic! :)
    Mereu am iubit combinatia de gri cu roz, am o esarfa ce include ambele nuante, in degrade...o iubesc! Imi place tinuta si n-as schimba nimic la ea pentru a o purta!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place gri-roz si roz-albastru. Te pup!

      Ștergere