marți, 20 mai 2014

Castigatoare Giveaway Triodeluxe



Giveaway-ul Triodeluxe s-a incheiat, am revenit cu desemnarea celor 2 castigatoare, dupa cum v-am promis astazi pe Facebook.  Random.org a decis si de data aceasta:
Daniela Tabirtoiu
Nico
Felicitari! Astept un e-mail cu datele voastre de contact (nume complet, adresa si numar de telefon) pe adresa: themayday_blog@yahoo.com in termen de 48 de ore. Va rog sa precizati si care este premiul pe care vi-l doriti. Prima care ma contacteaza are prioritate la alegere, daca ambele optati pentru aceleasi doua produse.
Vreau sa multumesc inca o data echipei Triodeluxe pentru colaborare. Sunt una dintre firmele extrem de receptive, cu extrem de multe colaborari in blogosfera, care sprijina fata retineri inclusiv blogurile mai mici sau la inceput de drum.
                                                  Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

4 comentarii:

  1. Multumesc frumos!Am trimis datele prin e-mail. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu frumos pentru premiu. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. ati avut dreptate ca sunt receptivi...foarte repede am fost sunata...merita tot respectul nostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!!!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere