vineri, 23 mai 2014

Tu cum iti faci tenul fericit?

Formula lejera pentru un ten fericit
Tenul ocupa primul loc in mentalul feminin cand vine vorba despre ingrijire, iar un ten fericit este suma unor obiceiuri sanatoase: ingrijire consecventa, adecvata nevoilor personale, alimentatie sanatoasa, lichide suficiente, odihna si miscare. Eu cred cu tarie in zicala “Suntem ceea ce mancam” si incerc sa-i ofer tenului meu o alimentatie sanatoasa, variata, cat mai proaspata si mai bogata in vitamine posibil. Nu uit de hidratarea din interior, cei doi litri de apa plata si ceaiuri recomandati zilnic. Nu sar niciodata peste demachiere si optez pentru produse inalt calitative, cu efecte notabile. Curatare in profunzime, tonifiere, hidratare dimineata si seara, o masca o data sau de doua ori pe saptamana- iata pasii pe care ii respect cu sfintenie. Consecventa este secretul unui ten care radiaza de frumusete si sanatate. E ca o relatie de tip quid pro quo: ingrijire constanta contra frumusete. Voi ce faceti pentru fericirea tenului vostru?
                            Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

4 comentarii:

  1. Sunt perfect de acord cu tine...exact acestia sunt pasii pe care si eu ii urmez atunci cand vine vorba de ingrijirea tenului; as mai puncta si o buna protectie solara...chiar daca ador sa stau la soare si sa fiu bronzata, am vazut cu ochii mei ce imbatranita arata pielea care nu este ferita de razele nocive!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mizez pe aceiasi reteta. Mai dau gres in privinta alimentatiei din cand in cand insa incerc sa remediez situatia atat cat imi permit poftele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te felicit calduros pentru faptul ca adopti o alimentatie sanatoasa!
    Cu hidratarea am mai remediat, dar la alimentatie...e mult loc de mai bine in ceea ce ma priveste!

    Astept impresiile tale dupa testare! Sa fie cu spor si cu bune rezultate!
    Pupicei, Madalina!

    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar incerc sa adopt o alimentatie echilibrata. Tot ce am de facut este sa renunt de tot la dulciuri si pot spune ca sunt pe drumul cel bun. :) Cred ca la noi inca sunt insuficiente alternativele sanatoase. Fast-food-uri, in schimb, la tot pasul.

      Ștergere