joi, 5 iunie 2014

Castigatoare Voucher de Cumparaturi Kurtmann!

Giveaway-ul organizat in colaborare cu cei de la Kurtmann, avand ca premiu un voucher de cumparaturi in valoare de 80 de lei, s-a incheiat, asa ca am lasat Random.org sa aleaga castigatoarea. Ma gandesc ca pe viitor premierea sa se faca pe baza celor mai bune raspunsuri pe o tema data, ca sa nu mai fie vorba strict de noroc.
Felicitari, Cristina Barbieru! Astept un e-mail cu datele tale de contact (nume complet, adresa si numar de telefon) pe adresa: themayday_blog@yahoo.com in termen de 48 de ore. Voi trimite apoi informatiile sponsorului, pentru confirmarea acestuia privind indeplinirea tuturor conditiilor de participare. Multumesc inca o data echipei Kurtmann pentru sprijin!
                            Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

2 comentarii:

  1. Acum am vazut , imi pare rau ca am vazut asa tarziu :((.sper sa nu-l fi pierdut! Multumesc mult , draga mea , sper sa fi vazut email ul si mesajul meu de pe facebook . Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere