joi, 12 iunie 2014

White Lace Top

EN:
I am personally in love with lace tops. I love mixing this classinc spring and summer-wear with different pieces and enjoying the result. This particular top is one of my favorites, reason for which I bought it both in white and mint.
Top: Bershka; Pants: Promod; Bag, Sunnies: Meli Melo; Earrings: here
RO:
            Iubesc bluzele din dantela si combinatiile spectaculoase care includ aceste piese must-have pe timp de primavara si vara. Acest top este unul din favoritele mele, motiv pentru care l-am achizitionat atat pe alb, cat si intr-o frumoasa nuanta de verde menta.


                                    Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

8 comentarii:

  1. Minunat topul! Face echipa foarte buna cu pantalonii (eu credeam ca-s jeansi) a caror nuanta de roz-bej prafuit am admirat-o! Cool look-ul tau, from top to toe! ;)

    Multi pupici, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga mea! Eu sunt mare fan roz prafuit, as purta aproape orice pe culoarea asta. Te pup!

      Ștergere
  2. Ce fain e outfitul tau , imi place la nebunie !! Cerceii sunt superbi ! Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere