luni, 14 iulie 2014

Baby Blue Jumpsuit

RO: O salopeta scurta e alegerea ideala vara, genul de obiect vestimentar care poate fi purtat in multiple combinatii si ocazii (la plaja, la cumparaturi etc.), confortabil si usor de asortat.
Cea pe care o port aici este marca Stradivarius, confectionata din material racoros, intr-o nuanta de albastru deschis si a fost achizitionata de pe Kurtmann. Chiar daca acest model nu mai este disponibil, sigur veti gasi ceva pe gustul vostru pe site, mai ales ca, momentan, sunt reduceri de vara de 50% la peste 800 de modele. Eu am un wishlist interminabil de la ei si pot spune ca mereu m-au surprins prin profesionalism, promptitudine si calitatea serviciilor.
EN: Jumpsuits are the quintessential must-have item no summer wardrobe can or should go without. Completely versatile, they can be worn to the beach or when going out, for comfortable, effortless looks.
The one I am wearing in the pictures below is from Stradivarius, via Kurtmann, made from a light, baby blue fabric. Although this particular model is currently out of stock, you will surely be able to find something of your liking on their website, especially since they have 50% summer sales for over 800 items right now.
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

10 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa salopeta, iti sta foarte bine!!
    Si eu datorita tie am facut prima comanda la Kurtmann de care sunt foarte incantata!!
    In curand o sa fac un outfit pe blog.
    Dupa ce am primit prima comanda, am mai dat inca una.Sunt ultra mega incantata, au produse foarte bune si la un pret foarte mic!!

    Pupici!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa salopeta. imi place enorm. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imi plac salopetele vara...sunt super dragute :)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de faina salopeta ta! Ce ne facem, acum imi doresc si eu una desi nu stiu daca mi-ar sta la fel de bine (nu am picioarele tale :D) ?!
    Tinuta ta e perfecta pentru sezonul asta si pentru mare! Esti foarte frumoasa, Madalina!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daguta ca intotdeauna. Multumesc, draga mea, te pup! Eu sunt sigura ca ti-ar sta foarte bine. Imi amintesc de penultimul tau post, cel din lanul de floarea soarelui, cred ca salopeta s-ar fi integrat foarte frumos acolo.;)

      Ștergere
  5. Imi place mult salopeta dar si intreaga tinuta chic, palaria iti vine bine si ochelarii fac un contrast super dragut. xo

    RăspundețiȘtergere