joi, 10 iulie 2014

White Mint Cool


RO:
            Cautam de ceva timp perechea perfecta de pantaloni skinny albi si iata ca i-am gasit, intr-un final, pe Kurtmann. Si ce alta combinatie poate fi mai fresh si potrivita pentru vara si/sau primavara decat alb cu verde menta? Exact, nici una! Am purtat noua mea pereche de pantaloni albi cu un top mentolat  in stil peplum, balerini, geanta si accesorii asortate.
            Gasiti pantalonii comandati de mine aici sau unii similari aici, acum la reducere. Singura mea sugestie este sa comandati o marime mai mare decat cea pe care o alegeti de obicei de la Stradivarius, pentru ca sunt mai mici decat alti pantaloni de la aceeasi firma.
            Pantaloni: Stradivarius via Kurtmann; Top: New Yorker; Balerini: Debenhams; Geanta: Carpisa; Colier: C&A; Bratara: Stradivarius.
EN:
I ‘ve always wanted a pair of white  skinny pants and I just found the perfect pair on Kurtmann, now on sale here or similar here. And what combination could work better for spring and summer time than white& green mint? That’s right, none. I wore my new white pans with a minty peplum top, matching flats, bag and accessories.
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.



21 de comentarii:

  1. Imi plac pantalonii :) fix pe gustul meu ar fi fost puțin mai skinny :D te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se par perfecti. Urasc pantalonii care "tipa" pe mine. La urma urmei, sunt pantaloni, nu colanti. :)

      Ștergere
  2. iti sta foarte bine si accesoriile sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina Barbieru10 iulie 2014, 12:09

    Foarte frumoas outfitul!Iti sta foarte bine!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. You look so lovely in these pictures! The mint and white combination is really pretty on you :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte simpatică ținuta, iar brățara extrem de interesantă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa !Ador nuanta de albastru.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte draguta, sweet and fresh, combinatia ta!! <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place acest look de vara! accesoriile sunt totusi preferatele mele!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au avut succes accesoriile :). Multumesc, te pup!

      Ștergere
  9. Si mie imi plac pantalonii albi iar combinatia cu bluza minty e perfecta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca impartasim aceasta preferinta. :) Te pup!

      Ștergere
  10. Your style is very relaxed and sweet. Lovely combination of Mint Green and white. Fine top and flats to go with the white jeans. I think you styled this one quite well.

    johnbmarine.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere