miercuri, 20 august 2014

Pastel Pink

EN:
I absolutely love the combination of pastel colors and golden accessories.  This pale pink sleeveless chiffon belted dress, available here, with delicate white and silver pearls sowed on the shoulders make is suitable for daytime, going out or even special occasions. I matched it with my newest rose gold watch, with cute, feminine details and took it for a stroll in the park. I love the most about it, the color, the length, the fabric and the full skirt- inviting to a serious amount if skipping and twirling.
RO:
            Combinatia culori pastel-accesorii aurii sau rose gold nu poate da gres. Cu atat mai mult o rochie roz pal, cu perlute albe si argintii cusute pe umeri, asortata unui ceas rose gold cu detalii feminine. E genul de rochie care nu are cum sa nu te cucereasca dintr-o privire, intr-o nuanta delicioasa, de lungimea perfecta, usoara, vaporoasa, care parca te imbie sa te invarti.

Wearing: Dress/rochie: here; Watch/ceas: here; Clutch: Accessorize; Sandals/sandale: New Yorker.
                                  Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.

22 de comentarii:

  1. Stii cu cine semeni?? Cu printesa Kate :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti a treia persoana care mi-o spune, presupun ca o fi un sambure de adevar in asta. :)

      Ștergere
    2. Da, da!!! :)
      Foarte dragalasa rochita!
      pup

      Ștergere
    3. Da, da, si eu zic la fel! Chiar semeni! :D
      E foarte frumoasa rochia, si eu am admirat-o inca de vara trecuta pe mai multe site-uri. Sa o porti cu placere, iti vine foarte frumos!
      Pupici!!

      Ștergere
    4. Multumesc, fetelor! Kate mi se pare frumoasa, discreta si foarte stilata, asa ca nu pot decat sa iau comparatia ca pe un compliment.:) Va pup pe toate!

      Ștergere
    5. Ridic mana! Si eu cred la fel!

      Ah si rochia e tare draguta si finuta!
      Te pup!

      Ștergere
    6. :) Voi ati pus de-o coalitie, din cate vad. Multumesc, te pup si eu!

      Ștergere
  2. Pink is absolutely one of my favourite color! You are stunning in this look!
    www.bonjourchiara.com
    Bonjourchiara Facebook Page

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare draguta rochia!
    Ai un par superb, e culoarea ta naturala?

    www.piecesofsoul.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Este, da. :) Te pup!

      Ștergere
    2. Nici eu nu ma mai vopsesc, doar m-am nuantat verde albastru, dar se duce la spalat. Lla mine se vede diferenta, ma refer la faptul, ca de cand il am natural, fara vopsea, s-a mai indesit, si e mult mai sanatos.
      Pupici!

      Ștergere
    3. Am observat pe blog. Bravo, o alegere indrazneata! Eu nu m-am vopsit niciodata, doar m-am nuantat o data in liceu. Imi place culoarea naturala a parului meu si vreau sa profit de ea cat mai pot. Dar ai dreptate, vopseaua nu poate avea decat efecte nocive asupra parului. :) Te pup si eu!

      Ștergere
  4. Ce draguta este rochiaa!! Te prinde tare bine aceasta culoare. Si ceasul imi place la nebunie!
    Esti o frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti vine tare bine rochitica!:)

    RăspundețiȘtergere