marți, 26 august 2014

Tendinte pentru toamna 2014

Luna august e pe sfarsite, iar noi incepem sa ne gandim la vestimentatia de toamna, anticipand zilele ploioase si serile din ce in ce mai racoroase. Tendintele toamnei 2014 includ incaltari extrem de confortabile, jachete somptuoase, fuste feminine si genti statement. V-am pregatit o selectie de articole vestimentare si accesorii inspirate din cele mai noi tendinte de pe catwalk, pentru ca, nu-i asa, moda e mereu cu un pas inaintea vremii de afara.
Un trend care se incapataneaza sa nu se demodeze: leopard print. Puteti reinventa piese din garderoba sau achizitiona unele noi. Mizati pe articole ultrafeminine, cum este aceasta fusta creion.
Accentele orange sunt „pe val” in aceasta toamna. O culoare fresh, plina de viata, pe care o puteti alege in diverse nuante, adaptate subtonurilor pielii voastre sau doza, treptat, in vestimentatie, ca in cazul acestei fuste, cu accente orange:
O veste buna: culorile pastel, atat de indragite in sezonul cald (verde menta, bleu ciel, roz prafuit, galben pai, lavanda), pot fi purtate si la toamna. Mai jos, o camasa verde menta, perfecta pentru o zi la birou:
Gri: Daca v-ati saturat de alb si negru, alegeti combinatia dintre ele, omniprezenta in principalele colectii de pe catwalk. Simpla sau cu diverse imprimeuri, ca cele de pe topul de mai jos:
Pantofi barbatesti in stil Oxford: La imbinarea dintre geek si chic, acesti pantofi de inspiratie masculina sunt incredibil de comozi si versatili! Foarte trendy in noul sezon, ei pot fi purtati atat la birou, cat si la o plimbare relaxanta in parc sau chiar la un party. Am ales o pereche deosebita, din piele naturala, cu imprimeu inspirat de revista Vogue.
Genti statement: Sezonul acesta se poata gentile nu neaparat impozante prin dimensiuni, cat prin textura, imprimeu sau mesajele imprimate pe suprafata lor. Am optat mai jos pentru un plic casual, alb-negru, pliabil, din piele imprimata si un plic in aceeasi combinatie cromatica, tip sarpe, deosebit de elegant.
Gasiti toate articolele pe All Boutique, un site ce reuneste creatii vestimentare si nu numai, apartinand unor tineri si talentati designeri romani. Toate hainele, articolele de incaltaminte si accesoriile sunt lucrate in ateliere proprii. All Boutique isi propune sa va ofere produse de calitate, in tendinte, la preturi accesibile.
                         Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.




15 comentarii:

  1. Foarte dragut, sunt minunate propunerile, foarte in tendinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihiii, ce sincronizare temporala si ideatica cu Simo! :)
    Ambele articole mi-au placut foarte mult, pentru mine sunt utile caci, marturisesc, nu ma documentez atat de mult in aceasta directie!
    Si-acum, cum imi scot eu din minte fusta creion de pe allboutique? Tu sa-mi spui! :P Caci ma vad purtand-o!!!

    Pupicei, Madalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ne-am sincronizat fain! :) Cred ca am avut o sursa de inspiratie comuna. Fusta creion imi place si mie mult, am una aproape identica marca Atmosphere.:) Te pup!

      Ștergere
  3. Ce-mi place ca se mentine trendul cu pantofii ofxord :D Am o pereche maro pe care nu am apucat sa o port prea mult si numai bine o scot la plimbare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. nice post! i hope you have a great week :)
    maybe we can follow each other?just let me know.

    xoxo
    http://www.kimvalledor.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Super postarea, imi plac noile tendinte!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Pantofii sunt exact pe gustul meu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac, si eu iubesc acest trend! :X

      Ștergere