duminică, 14 septembrie 2014

A Whole Beach to Myself…



EN:
My favorite time of the year when it comes to going to the beach and taking a swim is the end of the season, when tourists become scarce and the beach and water are populated only by a few locals. That’s when I can actually enjoy it without being literally suffocated by noisy crowds.
RO:
            Iubesc marea in septembrie, la final de sezon, cand plaja nu este plina de turisti si vezi doar cate un localnic, ici-colo. Este momentul in care ma pot bucura, in sfarsit, de apa, nisip si soare, fara sa fiu deranjata de multimea zgomotoasa. 
Follow me on FacebookTwitter and Bloglovin.


24 de comentarii:

  1. Esti superba, draga mea, ai un corp de vis!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce poze frumoase. Esti superba, iar pantalonii sunt super.

    Kisses

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe pozele. Arati demential! Esti o frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place peisajul :) draguta si tinuta

    http://deyutza87.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. ce poze frumoase!
    tu esti atat de slaba (vreau si eu !) si emani delicatete.
    http://milionlineblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase pozele, si eu sunt la fel, imi place sa ma duc la mare cand nu mai este aglomeratie si pot sa ma relaxez cu adevarat.Te pup

    gya-make-up.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem ceva in comun. :) Week-end-ul trecut a fost perfect pentru genul asta de relaxare. Pup!

      Ștergere
  7. Ce bine arati! :)
    Si imi plac mult blugii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lovely summer look! Your shorts are very cool!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place si mie sa am marea doar pentru mine, chiar si in sezon evit zonele aglomerate sa ma pot bucura in liniste de frumusetea marii ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte bine arati! esti simpla si originala in acelasi timp prin stilul finut :)

    http://inliniimari.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere